Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja kweet ook niet veel te zeggen. Jij bent wel degene die het gesprek nog enigszins gaande houdt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Vind je 't erg kunsie? Zou je volledig willen stoppen, of vind je matig zijn ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik tel alleen maar.... *_* Vind jullie verder wel lief hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nee Jen, ik vind het niet heel erg. Dat komt omdat ik aan zelfmedelij lijdt. Ik heb geen vaste vriend, geen kinderen of huisdieren. Ik ben afgekeurd voor mijn rug, dus heb geen werk. Ik ben 55 jaar oud en heb zoiets van: waar doe ik het in godsnaam voor. Heb dus geen motivatie meer en heb me er maar bij neer gelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Je moet dat meer zeggen sieraad. Mannen en hun gevoelens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Jen, mijn antwoord staat op de vorige pagina.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 I'm off. Dag dag. Tot morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Is hier toch geen hond die daar naar luistert... ow wacht... hond *__* Heheheh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik vind zelfmedelijden een heel lelijk woord, kunsie. Als je jezelf graag ziet, dan mag je best wel eens compassie met jezelf hebben. En jezelf verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 En oh ja, je moet jezelf wel een beetje graag zien he. Dat ben je waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Truste Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Bedoel je met verwennen drinken Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ga ook slapen dames. Hoofd omhoog en de borst vooruit, niet vergeten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Truste Sieraad, ik zal er aan denken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nee kunsie. Ik denk niet dat dat de allerbeste verwennerij is. Op de lange termijn maak je jezelf ermee kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wat is jezelf verwennen? Kan ook een warm bad zijn, een stuk taart, een cappuccino, een cursus volgen die je voldoening geeft, buikdansen, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik weet het Jen en ik heb er al genoeg zien gaan. Ik woon in een kustplaatstje waar het heel gewoon was om s'morgens al te beginnen met drinken. Dat kon ik nooit hoor. Ik ben een avonddrinker. Maar die mensen waren zeelui en daar was het heel normaal om een "half elfie" te nemen, voor het eten, wat ze toen nog tussen de middag deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Jaaaa ik wil buikdansen, hij is er mollig genoeg voor:D Ben gister nog naar de sauna geweest voor het eerst in 8 jaar. Dat was wel heel lekker. Dus het is niet alles kommer en kwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik ben dus ook een avonddrinker. Instinker, want dan denk je snel dat je geen alcoholist bent als je je vergelijkt met ochtenddrinkers, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hallo dames, @ Kunsie: dat zelfmedelijden moet je maar vergeten hoor! Er zijn altijd mensen die er erger aan toe zijn dan jij! Het is een cliché maar wel waar! En wat is nou 55? Misschien word je wel 85, dan moet je nog 30 jaar. De moeite waard om iets ten goede te veranderen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Jazeker. Ik heb ook heel lang gedacht dat het wel mee viel. Maar uiteindelijk ben je net zo slecht af. Die dagdrinkers liggen om 8 uur in bed, en de avonddrinkers gaan ook gewoon door totdat ze omvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja, ik was ook een avonddrinker! Ik sliep ook nog heel slecht en ik moest dan vooral niet 's nachts naar beneden gaan, want dan was de verleiding wel erg groot! 's Ochtends denken: dat doe ik niet meer, en in de loop van de dag langzamerhand je goede voornemen weer vergeten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Dag Lytse, is je schoonmoeder al verhuis eigenlijk? Lukt de aanpassing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 "Zelfmedelijden". Het is een verschrikkelijk iets als je je alleen nog op jezelf richt en daardoor geen gesprekken meer met anderen kan voeren. Het is nodig om met jezelf wat compassie te hebben, anders zorg je niet goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hoi Lytse, Gezellig dat je er ook nog ff bent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden