Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 @ Truitje: mij helpt het om tevoren eraan te denken hoe het zou kunnen verlopen. Ik neem me dan heel vast voor om níet te drinken! In plaats daarvan vraag ik .... Je bent dan voorbereid en wordt niet overrompeld door de situatie. Probeer het maar! Sommige dingen kan je nu eenmaal niet vermijden. Nieuwe dag, nieuwe kansen! Zet hem op. Ik ga nu eindelijk in bad! daarna proberen mijn duffe hoofd (nee geen druppel gedronken!) helder te krijgen en aan mijn werklijst te beginnen. Ik meld later mijn vorderingen!!! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 DAGPACT Acer truitje Albert Dune Lytse miranda Jootje Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Bambam en Johndoe in de bloemetjes !!! Truitje, goed van je om op tijd te stoppen en vandaag er weer tegen aan te gaan. Zo gaat het goed! Fijn dat je hier vele wijze woorden te horen krijgt. Ik pik daar ook steeds van mee. Dank voor de lieve reacties gisterenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Wat een fijne dag. Goed en lang slapen is bij mij de key. Park geweest, taartje gehaald en dingetjes om zo lekker te lunchen. Daarna beetje borduren. Of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Lytse, even tijd voor jezelf: hup je bad in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hallo, dag lieve frummels. Voor de jarigen, een dikke proficiat! Eindelijk nog eens een kalme zaterdag om eens op het forum te komen. Oef, de drukte van de feestdagen is eindelijk voorbij! Ik ga niet zeggen dat alles perfect ADB is verlopen maar toch zonder echte kleerscheuren. Dat is toch al een verbetering tegenover voorgaande jaren ... Ik zie hier weer enkele nieuwkomers. En ook enkele oud terugkomers... Hoe dan ook, welkom in ieder geval van mijnentwege. Ik zie zelfs Esperanza terug in het veld! Dat is lang geleden. Ik ga nog een beetje teruglezen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goedemiddag, Goede dingen zijn hier al gezegd vandaag. Heb ik wel wat aan. Ik heb de ervaring dat als ik ga drinken ik " ergens" ook wil drinken. Anders doe ik het niet en laat ik niets me overrompelen. Zo kijk ik toch naar mijzelf als ik eerlijk ben. Ik schuif nooit het drinken op de situatie of op anderen. Ik merk nu ook nu ik weer refusal slik. Dan kan je gewoon niet drinken en " overkomt" het me ook niet. Ik zal wel wijzer wezen. Nu ik deze week weer trouw die pillen slik merk ik al snel dat drank ook minder mijn aandacht heeft. Het is niet zo belangrijk meer. Ik heb nu het vaste plan het toch een paar maamden te slikken. Totdat het weer uit mijn "gewoonte"is. Drinken is ook vaak een gewoonte. Je bent gewend in bepaalde situaties of bij bepaalde gelegenheden te drinken. Dat wil ik doorbreken. Ook rot- gevoelens zijn geen reden! Ben blij dat gisteren en vandaag het zonnetje zich weer wat laat zien. Nadeel is dat ik ook het stof zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hier begint de zaterdagmiddagtrek. Normaal ben ik nu aan het drinken pfffffff valt me echt zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Tuurlijk wel te doen Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Probeer afleiding te zoeken Jootje. Koester die verlangmomenten en gevoelens niet. Dat verlies je altijd. Sterkte. Kun je niet nog even wandelen of zo? Hier schijnt de zon nog. Lekker droog, fris weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Zoek afleiding, begin met eten maken of loop even naar buiten het is prachtig weer (hier althans) eet anders wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nou je hoort het van twee kanten nu;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: HannekeBen blij dat gisteren en vandaag het zonnetje zich weer wat laat zien. Nadeel is dat ik ook het stof zie.quote> Hanneke, Ik lees nu juist jouw posting.Misschien is dit wel de kern van ons probleem.Wij kunnen nooit onverdeeld gelukkig zijn.Bij elk positief gevoel denken wij een negatief gevoel.De zon schijnt, en nu zie ik het stof...Stof tot nadenken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Heb al gefietst en boodschappen gedaan. En met mijn snufferd voor de wijn gestaan en stoer laten staan. En nu heb ik er spijt van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 nee juist heel goed gedaan Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ze zullen hier bij de supermarkt ook wel denken..... Hee die vergeet haar dagelijkse twee flessen wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 IN de week heb ik lang zo een probleem er niet mee. Zit volgens mij tussen mijn oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Frodo, Je hebt helemaal gelijk!!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Jootje, Nu misschien spijt. Morgen ben je blij! Weet ik uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Weet ik ook wel Hanneke. Ik probeer er ook niet aan toe te geven. Maar morgen is het weer hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Jootje, je schrijft dat je in de week minder last hebt. Dus het gaat echt voorbij.Misschien nog niet morgen blij maar dan toch maandag. En als je doorzet wordt het iedere week minder. Het zit in onze gewoonte. Dat moet slijten en vraagt wat tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Soms zie ik het nut er gewoon niet meer van in. Waarom zou ik stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Omdat je verslaafd bent misschien? E het zal van kwaad tot erger worden Jootje Knap dat je de wijn hebt laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden