irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 dank voor je vraag, soms nog weleens, ik ben al 10 jaar psychiatrisch ziek en dan staan de mensen niet te dringen om je vriend te zijn. Gelukkig heb ik, ook in die 10 jaar, geleerd om vooral van mijzelf te houden en van waar ik voor sta. Das mijn gezin en de wetenschap dat ik het beste met mijn medemens voor heb. Daar kom ik een heel eind mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Ik heb ook weinig tot geen vrienden, en heb het daar best moeilijk mee. Wat bedoel je met psychiatrisch ziek, als ik zo brutaal mag zijn? - om eerst iets over mezelf te vertellen: ik heb bijna vier jaar thuis gezeten omwille van psychische redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 - Thuis is niet helemaal waar: heb vrijwilligerswerk gedaan en gestudeerd - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 @JANE 4: 3 JAAR!!!!!!!!!!!! VAN HARTE MEID!!!!!! HET IS JE GEGUND!!!! liefs, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Nog even snel aan het bijlezen voor ik af ga sluiten. @ Irunalone: op de eerste dag had ik al toespelingen gemaakt op de betekenis van je naam. Hadden ze zeker niet gelezen! @ Woman: je hebt al genoeg gejankt om die man, zeg je. Afkicken dus. Jij hebt recht op je eigen leven en je bent het volkomen waard! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 @ Sieraad: van harte gefeliciteerd. Waarom was je niet vermeld op de home pagina? Alsnog een slinger: @ Jane: Oeps gemist! 3 jaar? Geweldig! :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Nu maar weer naar bed. Morgen schoonma verhuizen. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 @ Jen: Ik ben verpleegkundige van beroep en kwam 10 jaar geleden thuis te zitten met een post traumatische stressstoornis. Kwam bij psychiater en dagbehandeling terecht. Kreeg ook de diagnosen Borderline en Manisch- Depressieve Stoornis. Doorgekacheld, inmiddels thuis en in therapie, kreeg ik de diagnose dissociatieve persoonlijkheidsstoornis, ofwel meervoudig-persoonlijkheidsstoornis. Sinds nu beperkt hersteld en sprake van dubbeldiagnose: psychiatrische aandoening, gecombineerd met verslavingsprobleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Dat is een hele boterham... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik had nog iets ingetikt, maar adb lag hier uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ook hier disfunctie, nu weer oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik vroeg me af of je het zelf eens bent met die diagnose Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 de site is zwaar gestoord hier... of ik eens ben met de diagnosen... ja, helaas, maar ik ben naast ziek ook autonoom, zelfbewust, koppig en moeder...en dat maakt mij trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 da's mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Een ziekte heb je, maar ben je niet. Ik zeg: "ik heb een depressie", niet "ik ben depressief". 'k Vind dat een wereld van verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 ik ga nu slapen, lieve Jen. Slaap wel en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Klopt: wereld van verschil, uiteindelijk moet je het wel zelf doen. Ik ben niet ziek, ik HEB een ziekte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 slaap lekker iruna. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden