Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jen, is idd zo en ben er echt heel blij mee. Ik kabbel rustig voort en probeer van mijn leven het beste te maken.

Maar ik moet aloweer vertrekken hier voor een schip. Blij je nog eens hier samen gesproken te hebben landgenootje ;)

Kunsie, maak er het beste van hoor

bye bye :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike

abortus is een optie

meerderheid van kinderen gaat gedrag
van ouders kopiëren,
daar wil je voor waken, toch?

sterkte hoor lenie

quote>




Originally posted by: spike
veel jonge moeders krijgen kinderen
die ook op jonge leeftijd moeder worden,
veel verslaafde ouders
leveren verslaafde kinderen op
niet allemaal, niet altijd, wel vaker dan gemiddeld bezien
niet leuk om te horen/lezen, wel feit
net zoals meerderheid van lesbo's kinderen heeft
dát kan ik dus echt niet rijmen
maar is wel waar

gekke wereld is het
laat je niet gek maken

quote>


Wat?!

Wat een oordelen over de zoon van iemand die je nauwelijks kent die een kind krijgt!! Volgens mij speelt er bij Lenie simpel het punt dat hij te jong is om kinderen te onderhouden. De hele verslavingsproblematiek haal jij erbij. Volgens mij weten we niet of Lenie ook jong moeder geworden is en of de zoon van zelf iets van een alcohol probleem heeft en volgens mij is dit ook allemaal heel prive. Volgens mij moeten we ons daar helemaal niet mee willen bemoeien. Abortus is wel een hele rigoureuze optie op basis van niks weten.....Ergens staat ook dat Lenie zich schaamt en dat is denk ik omdat de omgeving allerlei oordelen heeft over haar terwijl men dus niks weet. Iemand van 19 krijgt een kind, dat is de kern en dit gegeven zegt helemaal niks over Lenie. Lenie was er niet bij, ze kan die jongen niet de hele tijd zijn handje vasthouden. Hij moet consequenties voor zijn daden nemen en dit staat helemaal los van Lenie en heeft nog minder te maken met haar alcohol probleem of de leeftijd waarop zij die zoon kreeg. Volgens mij moet je geen verbanden leggen die er niet zijn.

En dat oordeel over lesbo's en kinderen is natuurlijk jou goed recht om die mening te hebben maar je suggereert wel dat iemand door opvoeding of erfelijkheid lesbisch wordt waar er volgens mij niet zoiets bestaat. Iemand heeft een geaardheid en er is geen enkel bewijs dat je door een bepaalde opvoeding die geaardheid krijgt of dat die geaardheid overerfelijk is. Homoseksualiteit komt bij 10% van de populatie voor bij zoogdieren en de mens is een zoogdier. Daarnaast lijkt het zijn van lesbisch problematisch te zijn zoals je het nu schrijft zoals verslaafd zijn problematisch is op zichzelf. Verslaafdheid moet genezen worden homofilie hoeft niet genezen te worden, kan niet genezen worden. Ik weet niet of je dat bedoelt maar lesbische moeders en lesbische kinderen (of de mannelijke equivalent) lijken me niet meer dan welkom op deze wereld.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...