AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 jeetje Nina en Jane liggen er ook al. Nou hup dan maar en inschikken. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Originally posted by: MarikaNou diegenen die me niet mogen kunnen gelukkig zijn want ik ben twee dierbaren verloren in een week tijd. Dus ik hoop dat dat genoeg is om hun op te beuren en misschien in zichzelf wel een flits hebben van: net goed.quote> Jee Marika, wat erg, gecondoleerd..Maar je moet er toch niet vanuit gaan dat mensen die je niet zouden mogen je zoiets vreselijks gunnen, of daar zelfs blij van worden???????Sterkte,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 @Marika Quote: het is hier maar een forum hoor. Trek het je niet aan en probeer buiten dit forum je leven op te bouwen. Dit is internet en dus 80 procent niet echt. Nou Marika waarschijnlijk is internet voor 80% niet echt, maar ik heb toch sterk de indruk dat hier op het forum mensen hardstikke ECHT zijn, we zitten te graven tot ons diepste ik, om aan onzelf te werken, anoniem, en dus zonder al te veel schroom.. het is geen ordinaire chatbox,.. maar vaak diepe ernst, met lastige levensvraagstukken als onderwerp... Vele levens zijn kapot of beschadigd door de drank, en hier vechten wij met man en macht tegen... ik vind dat je de waarde van het forum hier geen recht mee doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 en toen was ik ineens alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 tralalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 jammer dat Marika zo kwam binnen vallen,.. heb haar nooit leren kennen, maar wat ze zei vond ik wel erg bot... kan aan mij liggen, maar verschuilen achter ik ben autist en ik mag alles zeggen, gaat er bij mij niet in,... sorry als ik iets verkeerd zeg, maar het is maar een primaire reactie.. het forum is me heel erg dierbaar, vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 ik zou natuurlijk nu meteen de dag kunnen openen... de draad van 26 januari,.. "goedenmorgen allemaal, koffie??" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 jah, denk dat ik dat ga doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 de ontbijtboel staat al klaar voor morgen hoor!! ik ga mijn mandje in... zal ik het licht dan maar uitdoen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 trusten, Dune.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 DAGPACT: Albert Lytse Kunsie Dune rip Queenie Running Liesje miranda Wijfie Jootje Acer Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden