Spring naar bijdragen

vrijdag 25 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Marika
Nou diegenen die me niet mogen kunnen gelukkig zijn want ik ben twee dierbaren verloren in een week tijd. Dus ik hoop dat dat genoeg is om hun op te beuren en misschien in zichzelf wel een flits hebben van: net goed.

quote>

Jee Marika, wat erg, gecondoleerd..
Maar je moet er toch niet vanuit gaan dat mensen die je niet zouden mogen je zoiets vreselijks gunnen, of daar zelfs blij van worden???????

Sterkte,..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika

Quote: het is hier maar een forum hoor. Trek het je niet aan en probeer buiten dit forum je leven op te bouwen. Dit is internet en dus 80 procent niet echt.

Nou Marika

waarschijnlijk is internet voor 80% niet echt, maar ik heb toch sterk de indruk dat hier op het forum mensen hardstikke ECHT zijn, we zitten te graven tot ons diepste ik, om aan onzelf te werken, anoniem, en dus zonder al te veel schroom..

het is geen ordinaire chatbox,.. maar vaak diepe ernst, met lastige levensvraagstukken als onderwerp...

Vele levens zijn kapot of beschadigd door de drank, en hier vechten wij met man en macht tegen...

ik vind dat je de waarde van het forum hier geen recht mee doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat Marika zo kwam binnen vallen,..

heb haar nooit leren kennen, maar wat ze zei vond ik wel erg bot...

kan aan mij liggen, maar verschuilen achter ik ben autist en ik mag alles zeggen, gaat er bij mij niet in,...

sorry als ik iets verkeerd zeg, maar het is maar een primaire reactie..

het forum is me heel erg dierbaar, vandaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...