Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 @hardevragensteller, het lief heeft gemeld dat onze relatie goed is, maar dat ik inderdaad wat te vaak op het forum vertoef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 @superforummer Heel mooi, er is nog hoop! De hoopvolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 U ziet, ik neem uw vraag ter harte en doe er wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 buggy is ook nederlands. Nog meer nederlands is kinderwagen. Maar ik was film kijken en nu zit ik weer achter mijn pc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Off to your love, then! De nepgebieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik ga met mijn lief bankhangen voor Inspector Lynley op Canvas, dat moet u als Belg toch plezieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dat is helemaal waar, spike, ik stel mijn prioriteiten soms verkeerd. Maar ik leer bij. Ik neem mijn laptop wel altÃjd mee op de bank, is dat heel erg? Lief doet dat ook wel. Soms chatten we met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Het verbaast me hoe vaak canvas hier vernoemd wordt door Nederlanders. En ja, dat pleziert wel een beetje. Vreemd eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik ben toch meer van Samson en Gert. Gert, de oude snoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Hm. Ik kan niet zeggen dat ik liever op het forum ben dan met mijn lief. Momenteel is het én én: ik zit hier op de bank, hij is ingedommeld op de andere bank. Wij zijn nu bijna twee jaar samen, en inderdaad, we zitten niet elke avond lange diepzinnige gesprekken te voeren. Ik vind het overigens belangrijk om input te krijgen van andere kanalen dan enkel elkander. Een van mijn kanalen die me met de buitenwereld verbindt, is dit forum. Klinkt dat zielig? Dan is het maar zo. Het is een feit dat ik redelijk geïsoleerd leef, en liever virtueel contact dan géén contact. Waarbij ik vind dat het virtuele contact op dit forum oprecht en echt is - zo lijkt het me althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Toch nog een bedenking: ik moet altijd mijn eigen grenzen in de gaten blijven houden. Als mensen op een forum me boos maken, dan kan dat iets te veel invloed op mijn gemoedsstemming hebben. Dat heb ik jaren geleden meegemaakt. Het was zo erg dat mijn man zich ermee ging bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik vind het gewoon een mooi gedicht Jopie Nix meer Nix minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dat zie ik Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dat zie ik Spike! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Waar is borretje eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 spike, wat een zware tekst! toch geloof ik je, ik lees al lang mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik heb borretje al heel lang niet gezien hier. Welkom Monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Aan allen, als het lukt...............dan is de gebruikersnaam Leeuwew nu veranderd in Monster. Het gaat om mij en één en dezelfde persoon, samen met de Moderator is mijn naam alleen gewijzigd. Sorry voor het ongemak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 moet ik dit nog ergens anders melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik ga zo maar es een stukkie lopen met de hond Dat heb ik liever dan dit weet-ik-veel-wat... Het heeft er allemaal niets mee te maken... Maar dan ook helemaal niets Behalve bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik vrees dat ik ruzies snel vergeet als ik niet betrokken ben, spike. Het was zeker niet de bedoeling om te kwetsen. Er staat me nu vaag iets voor dat inderdaad nogal onredelijk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Monster waarom moest je naam anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Rustige dag gehad Spike, ben vanavond naar W gereden om het bekende messenger over te zetten naar skype en vervolgens daar gegeten, karbonade met sperziebonen wortel en spekjes en gekookte aardappelen. daarna koffie met zelfgebakken boterkoek mjammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden