bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Zucht. Ja Spikie niet meer drinken betekent je bewust worden wat je altijd weg hebt gedronken. Dat is het moeilijk van niet meer drinken. Eigenlijk zou het fijn zijn als je er iets meer voor terug zou krijgen dan alleen maar nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Spike:heart:ga goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 en trek es aan de bel bij de instantie`s voor onderzoek, je bent geen zeur en ze zijn er veur kop op dit is toch niet normaal zo? ga es op je strepen staan please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 iemand woningruil wellicht? ik heb een mooi huis op een a-locatie in amsterdam... Ja, Spike. Ikke. Hier is niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Je hebt de spirit wel Spike, maar zet es door alsjeblieft en laat je niet onder de tafel lollen Je hebt er zelf niks aan als ze zeggen dat het tussen je oren zit, en als het daar werkelijk zit MOETEN ze er toch naar kijken? niks kluitje in het riet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: witteBen ik helemaal mee eens A3.Daarom is het zeker goed als pas de volgende dageen nieuw draadje geopend wordt(behalve eerste kerstdag natuurlijk:) ).quote> Nu met zn allen ff raden wie 1e kerstdag de dagdraad opende?quote> hihih ik zoek het op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Sorry Spike. Een PB lukt niet Ben verbannen ofzo Maar ik meen het En de buuf heeft honden Veel. En altijd een leen,-oppashond Probeer mij eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: A3Nee hoor Bol, dat is natuurlijk lang niet altijd zo. Zo weet ik wel zeker dat Dune niet gedronken had toen zij 's avonds laat de dagdraad startte.quote> Voordat er misverstanden ontstaan. Ik heb ook beslist niet gedacht dat Dune gedronken had.quote> Klopt hoor!ik had niet gezopen,.. al 32 dagen noet overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Oke genoeg over jou Spike Dan gaan we maar door met mij, die vanavond weer zo`n spijt heeft. Het begon met vier, en daarna heb ik er nog vier gebakken:$ alle 8 frikadellen opgegeten. Wel met groente (ui) en mayonaise (Klein likje;)) Maar was wel lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Puber dochters... Staan middenin de nacht op een verlaten station En worden schijt-sjaggerijnig van alles en iedereen Ik snap d'r Dat heb ik maar gezegd Effe laten brullen Maar logisch dat pa bezorgd is Als zij om 1 uur 's nachts op station Utrecht of zwolle staat 15 he Geen jaren 80 meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmoOke genoeg over jou SpikeDan gaan we maar door met mij, die vanavond weer zo`n spijt heeft.Het begon met vier, en daarna heb ik er nog vier gebakken:$alle 8 frikadellen opgegeten.Wel met groente (ui) en mayonaise (Klein likje;))Maar was wel lekker hoorquote> Getsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: spikeal dat, en met ui AR?alvast je collega's waarschuwen?quote> neuh komen ze vanzelf achter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hallooooh, 1.82 m en 79 kg dan mag het toch wel es? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: spikelaat ze dan vooral voorgaan morgen ARquote> hahaha:D ja doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 @BamBam, Dank je wel voor je uitgebreide bericht, (van 12.31, wilde t niet quoten, meteen zoveel tekst) Je hebt gelijk,.. (met dat groentje bedoelde ik, dat ik niet zo veel gepost heb/aanwezig was, dat ik van de ongeschreven gedragsregels niet afwist) Haddock maakt een glimlach los, heerlijk toch?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: adam Originally posted by: MupkeOriginally posted by: Smikkie Originally posted by: MupkeSmakeloos is het wel dat je door je posting iedereen in de avond en nacht over 1 kam quote>scheert..quote> Originally posted by: MupkeDan quotequote> Originally posted by: Mupke ik nog even wat ik in mijn eerdere bericht schreef Originally posted by: Smikkie Originally posted by: MupkeSmakeloos is het wel dat je door je posting iedereen in de avond en nacht over 1 kam quote>scheert.quote> Adam wrote; Ik snap er niks van. Originally pOriginally posted by: Mupkeposted by: Mupkequote> Niet altijd en ook niet iedereen die dan meeschrijft, quote> quote> Niet altijd en ook niet iedereen die dan meeschrijft, quote> quote>quote> wat een ingewikkelde quilt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Albert Remmo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: Dune Originally posted by: adam Originally posted by: MupkeOriginally posted by: Smikkie Originally posted by: MupkeSmakeloos is het wel dat je door je posting iedereen in de avond en nacht over 1 kam quote>scheert..quote> Originally posted by: MupkeDan quotequote> Originally posted by: Mupke ik nog even wat ik in mijn eerdere bericht schreef Originally posted by: Smikkie Originally posted by: MupkeSmakeloos is het wel dat je door je posting iedereen in de avond en nacht over 1 kam quote>scheert.quote> Adam wrote; Ik snap er niks van. Originally pOriginally posted by: Mupkeposted by: Mupkequote> Niet altijd en ook niet iedereen die dan meeschrijft, quote> quote> Niet altijd en ook niet iedereen die dan meeschrijft, quote> quote>quote> wat een ingewikkelde quilt!!quote> Da's knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 BamBam Wat heb je weer prachtig geschreven,,.. traantjes,.. mooi.. ontroerend.. en zo waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: rapilosHoi lieve mensen,Nogmaals dank voor de felies gisteren.Verjaardag was leuk, maar oh wat heb ik het moeilijk gehad.LATex terug, en natuurlijk aan de wijn.Later, de visite ook.Wijn en bier en gezellig.Moeilijk om dat los te koppelen van elkaar.Heb echt op het punt gestaan..zo heftig, was de trek.Moet je nagaan, ruim 3 weken bijna heel geen moeite gehad, en LATex is terug, en daar ga ik bijna weer..Goed, gelukkig niet gedaan(Dacht aan mijn maatjes, en aan mijn onderschrift)Maar pfoei, wat is dat lijntje dan ineens weer dun he.quote> TOP Rapilos!!je hebt het niet gedaan!!voelt goed, hoe lastig ook, sterker dan de drank te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: SowhatAR,was jij het ook al niet met al die worstjes?quote> yep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Zo, ben bijgelezen,.. beetje late kwoots, hier en daar, hoop dat het me word vergeven,.. Spike, zorgenlijk! vecht voor jezelf.. dit is niet gezond... wees zuinig op je lijf, je hebt er maar 1,.. enne voor jezelf opkomen hoor bij t pakket zuinig zijn! Ga ervoor! Goedenavond Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 AR, Misselijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Werd vandaag trouwens bruut overvallen door trek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Blegh! Ik heb zo'n zin om naar bed te gaan en te gaan slapen... Maar geen zin om morgen al om zes uur wakker te zijn. Dus ik moet blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden