Spring naar bijdragen

Zondedag 27, grijp uw kans!!!

haddock

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, oeh bah. Ik moet het dan maar over me heen laten komen. Niets aan te doen. Zolang ik dan daadwerkelijk de eerste niet neem. Ik heb nu nog het idee drank te hebben gehad, een onzeker gevoel. Ook al ben ik nu wakker genoeg om te weten dat het een droom is. Ergens is het ook wel goed, dan weet ik in ieder geval wat ik niet wil.

Mupke, mijn eerste weekpact lijk ik overleefd te hebben? Dan kan ik de tweede misschien ook wel aan? Voor de vier weken gaan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je aan jezelf twijfelt vind ik niet gek hoor. Dat heb ik ook wel. Maar des te langer je gestopt bent, des te zekerder word je. En je krijgt steeds helderder in je hoofd waarom je niet terug wilt naar de tijd dat je te veel dronk. Zo werkt het voor mij tenmiste wel.

Het word gemakkelijker om tegen jezelf te zeggen: ik zou nu willen drinken maar ik doe het niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me toch net op het weekpact gezet. :)

Dat heb ik tegenwoordig met nootjes, Jane. Daar moet ik echt mee stoppen. In een week tijd heb ik meer noten gegeten, dan in een heel jaar. Cashewnoten (gezouten), 2x Pinda's (gezouten), 2x Japanse Mix, 1x mix van rijstencrackers (pittige rondjes, platte rondjes etc) :$ En als ik gisteren geen nee tegen mezelf had gezegd, dan zat ik nu te sabbelen op Salmiakstaafjes (Oud Hollandse Snoep).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Frummers,

Wat een regenachtige dag.. brrrr

een parapaplu mee!!!

Moet me even iets van het hart,...

Waar Kameo gisteren zo over viel,...

gebeurde vandaag weer...

en nu zei Kameo daar helemaal niets over ???..

Misschien omdat onze zeer gewaardeerde Haddock deze afgelopen nacht het zondagdraadje al opende??...

het is net of de "ongeschreven regels" alleen worden aangerkekend aan de "groentjes"?

Dank Haddock :present:

vreemd,....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dune

Moet me even iets van het hart,...
Waar Kameo gisteren zo over viel,...
gebeurde vandaag weer...
en nu zei Kameo daar helemaal niets over ???..

Misschien omdat onze zeer gewaarde Haddock deze afgelopen nacht het zondagdraadje al opende??...

quote>

:D
Ik denk dat Had een beetje baldadig was vannacht. Moest er wel om lachen toen ik het zag vanochtend. Vreemd inderdaad dat jij er wel kritiek op kreeg. :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, nee dat voel ik toch niet. Ik heb de trek thuis uitgezeten en ben pas in de auto gestapt toen ik voor 99% zeker wist dat ik niet wilde drinken. Ik heb nog weemoedig naar het kleine kratje bier gekeken, toen ik een artikel wilde lezen in een weekblad (die toevallig tegenover het bierschap staat.) Maar toen ik doorliep, toen was de gedachte aan drinken ook over. En dan vind ik het geen prestatie meer, want toen ik in de supermarkt stond, was ik al niet meer bezig met drinken. Het ging me te makkelijk af om het een prestatie te vinden. Of is dat dom?

Kan het niet goed verwoorden, maar als iets mij te makkelijk afgaat, dan is er geen gevoel van trots meer, omdat ik het niet echt als een prestatie zie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Akelei, nee dat voel ik toch niet. Ik heb de trek thuis uitgezeten en ben pas in de auto gestapt toen ik voor 99% zeker wist dat ik niet wilde drinken. Ik heb nog weemoedig naar het kleine kratje bier gekeken, toen ik een artikel wilde lezen in een weekblad (die toevallig tegenover het bierschap staat.) Maar toen ik doorliep, toen was de gedachte aan drinken ook over. En dan vind ik het geen prestatie meer, want toen ik in de supermarkt stond, was ik al niet meer bezig met drinken. Het ging me te makkelijk af om het een prestatie te vinden. Of is dat dom?

Kan het niet goed verwoorden, maar als iets mij te makkelijk afgaat, dan is er geen gevoel van trots meer, omdat ik het niet echt als een prestatie zie....quote>

De prestatie heb je niet in de winkel geleverd maar al daarvoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Goed dat je gisteren niet gedronken hebt. Die dromen zijn wel levens echt he? Ik had er in het begin ook veel last van, maar had ik ook toen ik gestopt was met roken.

Nu bijna 5 jaar na het stoppen met roken en bijna 2 jaar met stoppen met drinken heb ik nog wel eens zo'n droom en word ik zwetend wakker omdat ik het niet had gewild!

Maar o zo blij nadien dat het maar een droom was, NOOIT heb ik gedroomd over drank en dat ik wakker werd met teleurstelling van; had ik maar gedronken!

Zegt genoeg he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...