kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Zit ook lekker aan een theetje, net nieuw ondekt: Dutch Grey (van het merkP-W) Eruuuuug lekker, lijkt op engelse Earl Grey, maar dan ff zachter.... Hier in het westen ook prachtig weer, stralend zonnetje! Maar om nou de deuren open te gooien dat gaat me nog te ver hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 lekker...deur open en poetsen maar haha doe hem nu even dicht want hond-lief wil een plas doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Hier ook prachtig weer, blauwe lucht! Volgens mij wonen we niet ver van elkaar, Kunsie en Lenie! Goeiemiddag overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Hoi Nancy Ik heb een pbtje gestuurd over mijn woonplaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: RunningliesjeNou, ik heb mijn gesprek gehad en ze al vrij snel het huis uitgedonderd.Ik kan gewoon geen hulp van ze verwachten.Ik ben helemaal kapot.:(quote> Lieverd, wat erg voor je,...houd moed,.. en fijn dat je er voor kiest om niet te gaan drinken..we denken aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Goedemiddag allemaal, Als ik hier naar buiten kijk is het grauw en grijs, maar ja ik woon natuurlijk niet in NL. Vanmorgen wel stralen gezien, van onze minister van toerisme. Zo stralend als zij je toespreekt. Allemaal een fijne droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Heeej Kunsie, Jane en Lenie, Madeleine en Erik, en natuurlijk Romualdus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: nancyHier ook prachtig weer, blauwe lucht! Volgens mij wonen we niet ver van elkaar, Kunsie en Lenie! Goeiemiddag overigens.quote> volgens mij?? haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Hoi Romualdus, Dan kom jij uit Belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Lenie Originally posted by: kunsieHou hem in ere, die broer:heart:Ach, en dat rennen tussen die reclames, houd mij nog een beetje in beweging en een beetje slank:)quote> hahaha..m'n broer is m'n alles!quote> wees er maar zuinig op meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 hey Dune... ik ben een beetje hieper hoor... vergeef me als ik baldadig word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Hier in Zeeland stralend weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Lenie, Hieper? Daar zijn ook pillen voor hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Lenie Originally posted by: nancyHier ook prachtig weer, blauwe lucht! Volgens mij wonen we niet ver van elkaar, Kunsie en Lenie! Goeiemiddag overigens.quote> volgens mij?? haha:Dquote> Hahahahahaha!!!!!!!!!!Hoi Dune en Romualdus!Gelezen, Kunsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Leniehey Dune...ik ben een beetje hieper hoor...vergeef me als ik baldadig word.quote> haha het is je vergeven meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Dune Bei us in Zeeland is et altiet besser toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Heee Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Nancy, Kanjer, denk je nog aan mijn pleisters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Romualdus@DuneBei us in Zeeland is et altiet besser tochquote> se proaten allenig n beejtje sloam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Josje, ik hoop dat je hier nog wel eens meeleest, zou leuk zijn om te weten hoe het nu met je gaat... Van harte gefeliciteerd en van mij een slinger: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Romualdus@Lenie,Hieper?Daar zijn ook pillen voor hoor.quote> nee geen pilletjes...ik ben gewoon even in de gloria!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 O jee, die pleisters!! Helemaal vergeten, is het heel erg??? Hai Dune, alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: nancy Originally posted by: Lenie Originally posted by: nancyHier ook prachtig weer, blauwe lucht! Volgens mij wonen we niet ver van elkaar, Kunsie en Lenie! Goeiemiddag overigens.quote> volgens mij?? haha:Dquote> Hahahahahaha!!!!!!!!!!Hoi Dune en Romualdus!Gelezen, Kunsie! quote> ook in de buurt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 @Dune, se proaten allenig net n beejtje sloam se sien oak ein bietje sunnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Hoezo in de gloria. Lenie, heb je iets te vieren?? Heb ik iets gemist hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden