Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 februari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Jane en Madeleine.

Madeleine, beetje gekalmeerd? Het is denk ik gewoon omdat je die buien nu niet weg kunt drinken.

Maak je borst maar vast nat voor als je ook gaat stoppen met roken.

Ik had me voorgenomen iedere dag een stukje te gaan lopen, maar toen kwam er een hele zwarte lucht aan.

Saved by the bell, dacht ik, maar toen heb ik mezelf toegesproken en gezegd dat het smoezenboek kwijt was. Dus in de hagel gelopen, aparte ervaring voor mij.

Kleiner rondje gelopen en kwam mijn collega B&B vrouw tegen, met haar meegegaan om thee te drinken. Zo zie je, als je de deur uitgaat, gebeurt er vanzelf wat.

Was vandaag wat minder moe. Zonder melatonine gaan slapen, was niet snel in slaap, dat wel, maar ik wil proberen of de vermoeidheid en eindeloze slapen dan beter gaat.

Verwacht jou nog op de rookmelder.

O ja, mijn kleindochter is 4 jaar en ik heb haar nog nooit gezien.

Ze is half Filippijns, dus zal wel weer een mooi kindje zijn.

Ik heb er meer van, met een kleurtje, bedoel ik. Leuke kinderen.

Jammer dat ik ze niet vaak zie. Gelukkig ben ik niet zo'n soort oma.

En nog even over de discussie van gisteren:

verzorgings- en verpleeghuizen zitten vol mensen die wel kinderen hebben en toch nooit bezoek krijgen. Dit weet ik van mensen die er werken.

Dus daar hoef je geen kinderen voor te krijgen.

Sterker nog, als je ze wel hebt, denkt de buurt enzo, dat je geen hulp nodig hebt, want je hebt immers kinderen?

Dit mag ook door anderen dan Madeleine gelezen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah en Jen,

sorry zie jullie nu pas, nu ik de reactie af heb, maar hartelijk dank.

Hoop dat ik morgen een positief verhaal te vertellen heb.

Gelukkig rook ik ook niet meer, daar ben ik zo blij om, die stress is van me af, voel me veel kalmer. Zou best kunnen dat ik daarom ook minder (of niet) taal naar wijn. Hoewel het soms toch fout gaat, maar van iemand die bij uitzondering een dag niet dronk naar iemand die bij uitzondering een dag wel drinkt is toch niet gek?

En ik zeg het nog eens: ik ben geen stopper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lidia: wat geweldig joh! Heel verstandig dat je het gewoon probeert te laten gebeuren, hoe moeilijk ook. Je weet in ieder geval nu waar hij woont.

Je gunt hem de tijd en heel voorzichtig groeit het contact! Eindelijk kan je hopelijk een nuchtere, werkelijke oma worden voor je kleinkinderen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog heel even terug voor Jen.

Ja Jen ze begint wat te wennen. Ze schijnt wel steeds angstiger te worden als ze geholpen moet worden met de verzorging, dus krijgt ze nu 's ochtends een paar uur tevoren een half pammetje.

Ze stimuleren ook wat nadrukkelijker het meedoen aan de activiteiten. Als ze er eenmaal zit vindt ze het wel leuk. Gelukkig maar. We hebben een goede indruk van het personeel dat er werkt.

Nu echt weg.

Heintje.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...