Sandra Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Dune het klinkt heel gezellig bij jou. Ik kom ook koffie drinken. Gelukkig dat ik gister niet heb gedronken, vandaag voelt het weer anders aan. DAGPACT Dune Lytse Albert Sandra En nu even douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 ga jullie ook verlaten,.. aan t werk, hup tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedemorgen luitjes, lekker, eerst even een bakje koffie. Adrie, werk ze hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Dune ook een fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 RS en RH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 [ DAGPACT Dune Lytse Albert Sandra snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Kopje koffie dan maar HTT? Of een kopje thee? Misschien een beschuitje, dat is nog wat lichter dan een boterham... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 jongens pas op het is verradelijk glad. en geloof me ik weet het uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ohoh... op je snaveltje gegaan Igor? Goed dat je het zegt... ik doe mijn ijzertjes onder de schoenen. Goeiemorgen overigens.. wat een dooie boel hier trouwens:P Ik heb even verse koffie voor je gezet hoor Igor, moet nu de hond uitlaten en als een haas richting werk. Jij straks ook voorzichtig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie in de mooie kopjes!!! Ik voel me vanmorgen wat slapjes. Maar dat gaat vast zo wel weer over. Nu maar eens de vogels voeren, douchen en wat eten. Knap ik misschien wel van op. Iedereen een heel mooie dag. We maken er weer wat van he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ga er weer van door!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik moet en mag de hele dag zelf invullen vandaag. Heerlijk en angstaanjagend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goeiemorgen hete duivel. Tja, wat kan ik fout doen? Me vervelen. De dag verprutsen. Niksen. Achteraf spijt hebben omdat ik de heerlijke vrije dag niet naar behoren heb ingevuld. Of me al deze dingen afvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goede morgen, ik neem ook snel even een bakkie pleur mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: JenGoeiemorgen hete duivel.Tja, wat kan ik fout doen? Me vervelen. De dag verprutsen. Niksen. Achteraf spijt hebben omdat ik de heerlijke vrije dag niet naar behoren heb ingevuld.Of me al deze dingen afvragen.quote> Jen, lieverd, wat maak je het jezelf moeilijk...gewoon niksen.. en als je de dag doorkomt zonder drankmisbruik, heb je toch een geslaagde dag....leg je lat niet zo hoog..ben je niet heulll moe nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 soweee wat een hagelbui hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 'k ga de lat zo laag leggen dat ik er niet onderdoor kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Originally posted by: Jen'k ga de lat zo laag leggen dat ik er niet onderdoor kan quote> of,..je legt de lat zo laag dat je er niet overheen kan vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 zelfs niet met babysteps.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 je moet er overheen Jen, niet er onderdoor (gaan) hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 kon t ff niet laten, post 900 zojuist geplaatst door djoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 DAGPACT Dune Lytse Albert Sandra snoepje Ietje Mark En ik ben ervan tussen! Fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goeiemorgen, allemaal, Ja, ik merke het al, ik ben te laat. De meeste van jullie zijn al of naar het werk, of de hond uitlaten, of naar zolder, of cursus, enzenz... Ik ben voor mijn doen laat omdat ik gisteren uit eten moest, jeweetwel, met schrik en beven.. Gelukkig, het is allemaal goed gegaan, aan de cola-light en een koffietje na. Joepei, ben heel blij voor mezelf, (grijns.) Het eten wat trouwens verrukkelijk, bij een sushi bar, ik wist niet dat dat zo lekker kon zijn. DAGPACT Dune Lytse Albert Sandra snoepje rip Queenie (en diegene die ik vergeten ben) Fijne en droge dag luitjes, Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 DAGPACT Dune Lytse Albert Sandra snoepje Ietje Mark rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Goedemorgen iedereen! Het is heel eng glad, lopen met de honden een heel gedoe. Straks fijn naar de tandarts, mag ik een zenuw behandeling ondergaan, Nou ja, als de boel maar verdoofd word, dan vind ik het niet zo erg. Ik ben erg verkouden, en dat maakt het echt vervelend, mond wagenwijd open, zakdoekjes, hoesten. Toch wil ik dit doorzetten, heb ik het maar gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden