Spring naar bijdragen

zaterdag 23 febr

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond, vandaag een rustig daggie gehad.

Vanmiddag een stuk tuin van 400 vierkante meter aan de buurman voor gebruik gegeven. Dan ben ik er van af. Dat klinkt heel ondankbaar maar zo bedoel ik het niet maar mijn tuin is veel te groot.

Nu houd ik nog zo'n 35 mtr. lange en 10 mtr. brede tuin over. Meer dan genoeg voor mij.

Ik ben blij. In het voorjaar koop ik wat hout en ga het dan mooi afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh Akkie, dat zou betekenen dat ik een vijver zou hebben van 650 mtr. of zoiets. Nee mijn vijver is 15 mtr en het kleintje zo'n 3-4 mrt. Meeeeeer dan genoeg. Merk dat ik erg blij ben met een kleinere tuin. Het achterste gedeelte is een ravage dus wordt het lekker op geruimd nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Aggie: begrepen. Doe wat goed voor jou is!

@ Will: gelukkig ben je naar de arts gegaan. Ik heb op die manier een fikse buikvliesontsteking opgelopen. Had al regelmatig last van mijn darmen en spanning e.d. Niet alles is psychisch! Gelukkig dat drank geen probleem is. Misschien ook goed voor de lijn? ;)

Even verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Leen: ik heb Will nog nooit in het echie gezien, vandaar ook dat vraagteken. In die tijd was ik graatmager door dat geduvel met mijn darmen! Jij ook dus. Daar heb ik nu geen last meer van.:D Fijn dat de foto's leuk zijn geworden. Wij hebben dat ook eens gedaan, toen mijn schoonouders 45 jaar getrouwd waren. Het viel heel erg in de smaak!

@ Bol: hebben jullie iets op papier gezet over het in gebruik geven van dat stuk tuin? Anders komen ze misschien over 20 jaar met een ander verhaal, als jij je huis wil verkopen.

Mensen ik ga zo aan het journaal en eten. Vanavond zit ik aan de buis gekluisterd: Youp en Najib = één opnemen en één rechtstreeks zien. Ideaal voor manlief. Hij kan het door de ondertiteling tenminste volgen op deze manier. We gingen vroeger wel naar cabaret, maar dat lukt niet meer.

Tot veel later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Lytse maar misschien komt dat nog. Maar ik zou niet weten. Ik teken niets dus alles blijft bij het kadaster beschreven zo het nu is. Och en weet je, ik heb al een stuk tuin van hem ook. Dat is hier in het verleden, voor mijn tijd nog, allemaal onderling verdeeld. We doen daar niet zo moeilijk over. maar bedankt voor je tip.

En heu geniet banavond meis:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo fijn Bol. Ik zit een beetje in een dip. Bijna had ik besloten What the F..., ik ga een paar biertjes halen. :(

Niet gedaan hoor. En nu ik gegeten heb is die gedachte eraan ook weer heel anders en ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.

Voor vanavond heb ik me al lekker op mn nieuwe bank gesetteld, en kaarsjes aan. En pyama :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...