Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @ akie :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 sorry hoor...ik ben een beetje vervelend samen met zoon hier. ik trek me even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 een gehaktbrood gevuld met 3 eitjes. je mag wel mee eten hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goeie avond, vandaag een rustig daggie gehad. Vanmiddag een stuk tuin van 400 vierkante meter aan de buurman voor gebruik gegeven. Dan ben ik er van af. Dat klinkt heel ondankbaar maar zo bedoel ik het niet maar mijn tuin is veel te groot. Nu houd ik nog zo'n 35 mtr. lange en 10 mtr. brede tuin over. Meer dan genoeg voor mij. Ik ben blij. In het voorjaar koop ik wat hout en ga het dan mooi afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Nee joh Akkie, dat zou betekenen dat ik een vijver zou hebben van 650 mtr. of zoiets. Nee mijn vijver is 15 mtr en het kleintje zo'n 3-4 mrt. Meeeeeer dan genoeg. Merk dat ik erg blij ben met een kleinere tuin. Het achterste gedeelte is een ravage dus wordt het lekker op geruimd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @ Aggie: begrepen. Doe wat goed voor jou is! @ Will: gelukkig ben je naar de arts gegaan. Ik heb op die manier een fikse buikvliesontsteking opgelopen. Had al regelmatig last van mijn darmen en spanning e.d. Niet alles is psychisch! Gelukkig dat drank geen probleem is. Misschien ook goed voor de lijn? Even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 vast wel Lytse... ik ben door mijn darm problemen 21 kilo afgevallen. ik zie het maar als een prettige bijkomstigheid. het is niet goed natuurlijk Trouwens??... onze Will is helemaal niet dik?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Nee Akkie hij gaat er wat spulletjes opslaan. Hij heeft een motorzaak en heeft een hele hoop spullen die hij graag ergens wil plaatsen. Dat kan mooi hier achter. In ruil krijg ik al zijn noten in het najaar, voor Olle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Hi Leen: ik heb Will nog nooit in het echie gezien, vandaar ook dat vraagteken. In die tijd was ik graatmager door dat geduvel met mijn darmen! Jij ook dus. Daar heb ik nu geen last meer van. Fijn dat de foto's leuk zijn geworden. Wij hebben dat ook eens gedaan, toen mijn schoonouders 45 jaar getrouwd waren. Het viel heel erg in de smaak! @ Bol: hebben jullie iets op papier gezet over het in gebruik geven van dat stuk tuin? Anders komen ze misschien over 20 jaar met een ander verhaal, als jij je huis wil verkopen. Mensen ik ga zo aan het journaal en eten. Vanavond zit ik aan de buis gekluisterd: Youp en Najib = één opnemen en één rechtstreeks zien. Ideaal voor manlief. Hij kan het door de ondertiteling tenminste volgen op deze manier. We gingen vroeger wel naar cabaret, maar dat lukt niet meer. Tot veel later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 nee Lytse maar misschien komt dat nog. Maar ik zou niet weten. Ik teken niets dus alles blijft bij het kadaster beschreven zo het nu is. Och en weet je, ik heb al een stuk tuin van hem ook. Dat is hier in het verleden, voor mijn tijd nog, allemaal onderling verdeeld. We doen daar niet zo moeilijk over. maar bedankt voor je tip. En heu geniet banavond meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Lenie Och Lytse, het kleine buikje mag er nog wel zijn. Het kan zoveel erger Pijn komt terug nu, ga even bankhangen en de zieligaard uithangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 nou Lytse... Graatmager wil ik niet zeggen. eerder "aardigopgewicht" met een verlopen kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Will.. lieverd.XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goh Will wat een ellende zeg. Zou je je niet wat veiliger gevoeld hebben in het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Bwa, veilger misschien wel, maar of ik nu hier lig of daar, de AB moet zijn werk doen e. Voel me momenteel redelijk miserabel, maar daar zou ik me nog veel miserabelder voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 pff, nou ikke nie he? ik was maar wat blij dat ik in het ZH lag! even goed nadenken Willie..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Will, beterschap. Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Wie verzorgd je nu dan Rekel? Je vriendin? Naaf Mupske, hoe is jouw dag geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Niet zo fijn Bol. Ik zit een beetje in een dip. Bijna had ik besloten What the F..., ik ga een paar biertjes halen. Niet gedaan hoor. En nu ik gegeten heb is die gedachte eraan ook weer heel anders en ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. Voor vanavond heb ik me al lekker op mn nieuwe bank gesetteld, en kaarsjes aan. En pyama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Ja hoor bollie, ze is heel zorgzaam, dat moet ik haar wel nageven Dankje Mups, ben een volhoudertje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Het wordt tijd voor je Mupske dat de gaat schijnen. Licht geeft een hoop positieve gevoelens. Knap dat je niet gedronken hebt. Sterke kanjer:sun: Fijn Rekel dan ben je toch niet helemaal alleen, en je natje en je droogje toch krijgt. Hoop dat de medicatie aanslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Ik trek me terug lieverds, goed gedaan mupke. Ik ken dat. Na het eten zit je smaak weer op het rechte pad hé Ga me even hééél stilletjes houden nu, Nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Tsja, ik had al mn boodschappen al in huis. Dus dan had ik speciaal voor bier naar de AH gemoeten. Dat zou terug naar af zijn en ingaan tegen de afspraak die ik met mezelf gemaakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Lekker slapen Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @Akelei Speciaal voor jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden