Spring naar bijdragen

zondag 24 febr

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn vader stuurde me, heel modern, een Whatsapp; Hoe is het met je? Heb vanmiddag op thuistel gebeld.

Ik wilde hem een bericht sturen, maar ook eigenlijk wel eens kwijt wat ik kwijt wilde. Dus ik belde hem. Direct dikke tranen. Maar we hebben goed gepraat, in hoeverre dat mogelijk is, en dat was wel fijn. Het kwam er eigenlijk op neer dat hij het allemaal niet zo stekelig bedoeld als ik het opvat. En dat zijn vrouw het moeilijk vindt om met mijn 'problemen' om te gaan, en het helemaal niet als snerend bedoeld, maar meer uit onwetendheid reageert. Probeert het goede te doen, wat dan toch slecht overkomt.

We hebben afspraken gemaakt. Ik kan mezelf zijn en zij zullen mij eerlijk zeggen als het niet strookt met hoe zij iets zien. Gewoon open en eerlijke communicatie.

Ik hoop dat we de afspraken na kunnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

skattaboo, is dat nieuw Johan?

Ik vind het fijn dat we zo goed met elkaar hebben kunnen praten. Ook al vond ik het op een gegeven moment weer genoeg en ben verder met het gesprek gegaan over zaken die niet over het gevoel gaan. Ik kan volgens mijn vader en stief gewoon mezelf zijn, gewoon dingen doen zoals ik ze wil doen, problemen aanpakken zoals ik denk dat ik het moet doen, mijn vader veranderd niet, maar ik moet weten dat hij het niet slecht bedoeld en al met al gaan we gewoon verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ietje: strak plan. We zijn er voor je!

@ Madeleine: je hebt het helder verwoord. Wat goed dat je het met je vader zo hebt kunnen bespreken!

@ Gunn: onthou met welk been je je bed uitstapt morgen! Gaat het niet goed, dan overmorgen het andere been nemen!!!! Welterusten ouwe mopperkont!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die het leuk vinden of lijken, er is een mini-film op RTL4 aan de gang. Het schijnt over een jongen te gaan die in een winkelcentrum alles overhoop schiet en zichzelf van kant maakt? Even suggestief, want ik heb maar een deel van het verhaal van Thijs Romer meegekregen in Life4you. Leek me interessant, dus ben het nu aan het kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, zijn ziekteuitkering wordt verlaagd tot een niveau waarvan moeilijk te overleven is. Ik heb rondgebeld en opgezocht wat hij kan ondernemen. Voor mij niet zo moeilijk, omdat ik ervaring heb met uitkeringen. Mijn schoonouders lieten echter enigszins blijken dat ze niet gediend zijn van mijn "bemoeienis". En dat kwetste me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...