irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 toespraakje, ja, ik begrijp de spanning. Ik vind t wel knap dat je t aangaat, maar dat zegt mss meer over mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Kennen jullie dat gevoel van willen schreeuwen, maar even niet weten waarom precies? Ik zit hier hyper te zijn in mijn eigen huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 veel plezier dan, Johan. Madeleine, vertel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik heb net met mijn vader gebeld. En de uitkomst is positief. Maar ik weet even helemaal niet wat ik ermee moet. Enerzijds was het zeer positief, anderzijds.... Ik weet het nog niet precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 gewoon even laten zijn, je moet er even niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mijn vader stuurde me, heel modern, een Whatsapp; Hoe is het met je? Heb vanmiddag op thuistel gebeld. Ik wilde hem een bericht sturen, maar ook eigenlijk wel eens kwijt wat ik kwijt wilde. Dus ik belde hem. Direct dikke tranen. Maar we hebben goed gepraat, in hoeverre dat mogelijk is, en dat was wel fijn. Het kwam er eigenlijk op neer dat hij het allemaal niet zo stekelig bedoeld als ik het opvat. En dat zijn vrouw het moeilijk vindt om met mijn 'problemen' om te gaan, en het helemaal niet als snerend bedoeld, maar meer uit onwetendheid reageert. Probeert het goede te doen, wat dan toch slecht overkomt. We hebben afspraken gemaakt. Ik kan mezelf zijn en zij zullen mij eerlijk zeggen als het niet strookt met hoe zij iets zien. Gewoon open en eerlijke communicatie. Ik hoop dat we de afspraken na kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dat is toch goed nieuws Madeleine ! Je hebt je in ieder geval kwetsbaar op gesteld en dat is een goed begin! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hoi allemaal vanavond is W hier geweest om te eten (spaghetti) was gezellig. nu zo naar bed want morgen weer werken. truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 ja dat is idd heel plezierig! Wel, voor morgen dan maar gewoon doen, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 skattaboo, is dat nieuw Johan? Ik vind het fijn dat we zo goed met elkaar hebben kunnen praten. Ook al vond ik het op een gegeven moment weer genoeg en ben verder met het gesprek gegaan over zaken die niet over het gevoel gaan. Ik kan volgens mijn vader en stief gewoon mezelf zijn, gewoon dingen doen zoals ik ze wil doen, problemen aanpakken zoals ik denk dat ik het moet doen, mijn vader veranderd niet, maar ik moet weten dat hij het niet slecht bedoeld en al met al gaan we gewoon verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Leuk AR dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. Welterusten alvast. @ Aggie: sterkte @ Jopie: als het toch eens waar zou zijn dat je foto's terug krijgt.... Ik duim voor je. @ Madeleine: ik ga even op je draadje kijken; ook dat van Ietje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Droevig of blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En ook ik ga erin. Welterusten allen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 @ Ietje: strak plan. We zijn er voor je! @ Madeleine: je hebt het helder verwoord. Wat goed dat je het met je vader zo hebt kunnen bespreken! @ Gunn: onthou met welk been je je bed uitstapt morgen! Gaat het niet goed, dan overmorgen het andere been nemen!!!! Welterusten ouwe mopperkont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik zit weer in zo'n moment waarop ik mijn broer heel hard mis. Raar is het dat dat na al die tijd (bijna 16 jaar alweer) nog gebeurt. Onlangs wilde ik mijn schoonbroer helpen, maar mijn schoonouders houden dat tegen. Eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik duik in bed, tot morgen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Waar wilde je jouw zwager mee helpen, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Voor de mensen die het leuk vinden of lijken, er is een mini-film op RTL4 aan de gang. Het schijnt over een jongen te gaan die in een winkelcentrum alles overhoop schiet en zichzelf van kant maakt? Even suggestief, want ik heb maar een deel van het verhaal van Thijs Romer meegekregen in Life4you. Leek me interessant, dus ben het nu aan het kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Madeleine, zijn ziekteuitkering wordt verlaagd tot een niveau waarvan moeilijk te overleven is. Ik heb rondgebeld en opgezocht wat hij kan ondernemen. Voor mij niet zo moeilijk, omdat ik ervaring heb met uitkeringen. Mijn schoonouders lieten echter enigszins blijken dat ze niet gediend zijn van mijn "bemoeienis". En dat kwetste me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Maar wat vindt jouw zwager ervan? Is hij er wel van gediend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hij stuurde me een mail op mijn werk toen hij de brief ontving, dus ik interpreteerde dat als een vraag om hulp. Hij is schizofreen, en soms moeilijk te interpreteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Jij helpt hem, dus laat die ouders maar voor wat het is. Pas als hij aangeeft dat het niet hoeft, dan moet je stoppen met 'bemoeien'. Want ik zie het niet als bemoeien, maar als iemand die het beste met iemand voor heeft. En volgens mij heeft hij het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dank je Madeleine. Ik voor mij denk ook dat hij hulp nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Jen, misschien krijg je geen bedankje, maar weet dat hij door jouw inzet wellicht gered wordt. De film is wel indrukwekkend. 30.000 euro voor een film en ik zie geen verschil met een film van een miljoen euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden