Jen Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 kweenie, je kan in hart en nieren een christen-democraat zijn, denk ik. Goh, beetje nerveus hier ira. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 waarom nerveus, jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik moet zaterdag naar het huis van mijn ouders om het te laten bezichtigen. Er komt een familie voor de tweede keer kijken wat heel goed nieuws is. Maar het voelt nog dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 logisch Jen, dat dubbele gevoel zal ook nog even blijven en daar heb je ook recht op! Je bent een mens, geen machine! Neem de tijd die je nodig hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 't Is geld he - dollartekens in de ogen. Maar dus ook een warm nest dat helemaal verdwijnt. Enfin, ik krijg waarschijnlijk de naaidoos van mijn moeder. Een grote blikken doos met bovenop een prent van de aanschouwing van de wijzen, binnenin bolletjes stikzijde. 'k Word daar altijd kalm van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 das een fijne herinnering meid, houd dat vast. Geld is niet zo belangrijk, warmte is dat wat geldt, he? Ik ga slapen, meis. Weltrusten, slaap zacht. Ik zie u morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden