Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Nancy, blijf toch gewoon. Ik snapte je uitval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Welterusten lieve mensen. 't was me 't dagje wel. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: JenIk keek net naar een reportage over armoede, en vraag me toch weer eens af wat de gevleugelde woorden "geld maakt niet gelukkig" in feite betekenen. Veel van wat me gelukkig maakt: mijn honden, de cursus die ik volg, een concert over een paar maanden, een verjaardagsfeestje zaterdag... 't kost allemaal geld.quote> Eensch.... Het lullige is alleen dat er altijd mensen armer moeten zijn. Zat een flauwe reportage te kijken van het Pownews die rondging in Buikslotermeer met de vraag wat wenst u voor Nederland. Een marktkoopman riep.. Dat we allemaal miljonair zijn! en dacht.. sukkel.. dan heb je er niets meer aan! Je koopt dan niets meer voor je centen dan de ander en wenst miljardair te zijn. Naja gesneden koek voor een econoom maar hier 'viel' dat even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: nancySorry. Het ging over de posting van Johan dat de wereld verrot is. Ik zei: jouw wereld,Johan, niet de mijne...maar ik was nogal fel, vandaar dat ik het weghaalde, sorry!En weer weg hier, kan ook beter niets posten, doeg en slaap lekker allen!quote> Nancy, ik deel je wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Truste Lytse en Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: gulaweghalen en toch even benoemenda's ook een tactieklaat mensen eens in hun waardezodat ze kunnen bloeienipv bekritiseerd te worden,en dan nog: gezonde kritiek okémaar schooljufferig gedrag bahweet jij het zo goed?weet jij alles beter?nou danquote> Eehm balk, splinter oog.... Pot, ketel, zwart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: RickertIk heb het lekker wel gezien;-)quote> Ik lekker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 En vond het vol terecht Jootje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Maar laat me leiden door wat negatief opvalt en das niet goed. Trusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 wat bedoel je Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Rickert als jij je laatste 30 postings terugleest hoeveel daarvan zullen er helpend geweest zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: RickertEn vond het vol terecht Jootje...quote> Ik ook.Mee eens Rickert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 goedenavond, mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 welterusten frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hoi Irunalone en weltrusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Effe een tussendoortje van de pas overleden (pdw) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 He Joo, Agnieta, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goeie Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 'k Ben nu de meolomasochist aan 't bekijken Jootje. Jammer genoeg niet op youtube te vinden. De eerste serie van (pdw) heette overigens spike. Wijlen mijn kat werd daar naar vernoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 he, hallo, iemand nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 ja iruna, ik ben er nog hoor. Sloppel Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Trusten Agnieta en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Originally posted by: Jen'k Ben nu de meolomasochist aan 't bekijken Jootje. Jammer genoeg niet op youtube te vinden.De eerste serie van (pdw) heette overigens spike. Wijlen mijn kat werd daar naar vernoemd.quote> Ken ik niet Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Mijn internet was ff uitgevallen. Ook moe zeker. Te veel werk moeten verrichten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 slaapwel op z'n Vlaams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden