Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ok Mupke, ik verschoot al. Hoe lossen ze dat bij jullie dan op? Bedrijfsarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Het is weer zover ik blijf trustenen Ik draai nog 1 sigaretje die ik nog oprook nu en dan ga ik ook naar bed. dus alvast truste iedereen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: JenOk Mupke, ik verschoot al. Hoe lossen ze dat bij jullie dan op? Bedrijfsarts?quote> Nee, gewoon niks. Je meldt je ziek en gaat weer aan het werk als je hersteld bent. Bij kortdurende dingen zoals griepjes dan. Duurt het langer dan krijg je een oproep van de bedrijfsarts inderdaad. En als je je vaak kortdurend ziek meldt moet je leidinggevende met je in gesprek om uit te vissen wasrom je zo vaak er niet bent. Nu ga ik echt afsluiten, voordat ik ook Heintje ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Goh, gaat het al zo lang om een belachelijke buikgriep eigenlijk :$ Wat ik vooral wilde zeggen is dat mijn belangrijkste symptoom - uitgeput zijn - waardoor ik niet kon werken, van die aard was dat ik er zelf schuldig aan meende te zijn. Ik heb dus nog niet echt voeling met mezelf of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Buikgriep is toch niet belachelijk. Het was gewoon de aanleiding tot andere verhalen. Dat heet een gesprek Jen. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Tot morgen bij de koffie. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 ik meld me ook droog af!!!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Kom me nog even droog afmelden voor vandaag en duik mijn mandje in. Morgen weer werken tenslotte en 's avond vergadering. En ja, ook dan hou ik het droog hi ha hoe ha ha. Welterusten frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ja, ik meld me ook droog af! Tot morgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Weltrusten wijfie en AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En de rest natuurlijk. Nu gaan er wel heel veel ineens slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik meld me ook droog af. En ga slapen. TRUSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IEDEREEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 één keer weltrusten zeggen is genoeg toch? haha:) was wéér dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: Johan WNou dat hangt er een beetje vanaf Jen. In Nederland is de Ziektewet, zoals we dat hier noemen geprivatiseerd. In het geval je werkt voor een bedrijf dat een private uitvoerder van de Ziektewet in de arm heeft genomen betekent het dat je je ziek meldt, gebeld wordt door die private uitvoerder van de Ziektewet, onder druk gezet wordt om snel weer beter te worden, je je iedere dag telefonisch moet melden bij die private uitvoerder en dus iedere dag onder druk wordt gezet. Ik haal persoonlijk liever een briefje bij de huisarts en ziek rustig uit.quote> Ik begrijp Mupke wel, 't onderzoek is overbodig als je gewoon - zoals ik gedaan heb - moet slapen. Maar ik had ook al mijn bedenkingen bij een andere wetgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik ben zelf werkzaam geweest bij de overheid, en werd nergens zoveel "in het oog" gehouden als daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Johan, 't is niet omdat ik niet direct reageer dat ik je inbreng niet begrijp. Zelfs mÃjn hersens maken af en toe een uitstapje buiten het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik meld me nog even snel en droog af. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En ik ben lekker blij dat bb eindelijk een ban heeft. - 'k liep effe achter, en wil dit toch even toegeven - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Welterusten allen. Tot morgen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Het is me altijd een raadsel geweest waarom mensen komen melden dat ze gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 I try">http://www.youtube.com/watch?v=TaFvitDHMag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden