Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

lossen? Bedoel je dat ik meteen weer weg ben? Ja dat klopt. Maar zware muziek heb je in de vroege ochtend!

Maak er vandaag iets van he? De zon schijnt hier dus straal ik naar jou ! ;)

Geplaatst

Goedemorgen luitjes,

Dat was een kort rondje Hatee :D en dan ook nog getraind in dat eventjes? tsssss.

Maar altijd beter nog dan Jen dur hond die nog tot na de middag moet wachten...

Hond hier is nog een beetje aan het wakker worden en hoeft nog niet zo nodig nu...

Lekker bakkie Hatee, eerst zelf ook nog maar even een beetje verder wakker worden....

Geplaatst

Oh, maar voor ik aan de koffie ga:

:heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart:

:heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart::rose::musicnote::):heart:

Lieve Lenie, van harte meis.

Ik weet dat je er niets aan doet, begrijp het ook wel hoor, maar toch een virtuele kamer vol slingers voor je en een paar dikke knuffels meid (((:sun:))) (((:sun:))) (((:sun:)))

Geplaatst

Hohoho, mijn hond heeft tenminste nog een warm kontje want ze ligt lekker tegen me aan. 't Is zondag he zeg, eerst een beetje muziek luisteren dan brunchen, en deze namiddag het echte werk: 15 km.

Geplaatst

Haaa Aakie, ja hoor, vandaag mag ik op mijn gemakkie wakker worden.

Maar doe inderdaad maar lekker warm spul aan, het ziet er koud en guur uit buiten...

Geplaatst

Wij hebben een geheime oplossing voor de zeldzame (kuch) momenten waarop wij lui zijn en de hond niet: een tuin en een bal.

Geplaatst
Originally posted by: Jen
Belangrijk detail vergeten te vermelden: beide honden zijn aangeschaft op de grootte van ons kattenluik :Dquote>

Maar vele kleintjes maken één grote zeggen ze.
Veel kleine geurtjes van kleine drolletjes en kleine plasjes worden ..... :o:$:D??

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...