Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ook goede morgen! Tuurlijk komt alles goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 De hele Olifant van Marja de vries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dag Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dag Jen, Nog niet aan de koffie zo te horen. Ik ook nog niet maar zo wel op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja eigenlijk al twee tassen binnen, Myriam. Ik wachtte op mede-ontbijters alhier. Maar jou moet ik lossen, kennelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 lossen? Bedoel je dat ik meteen weer weg ben? Ja dat klopt. Maar zware muziek heb je in de vroege ochtend! Maak er vandaag iets van he? De zon schijnt hier dus straal ik naar jou ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Vind je 't zwaar? Raar is het misschien wel op de zondagochtend, maar ik hou er wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 En mijn halsband gaat pas na de middag aan, heb ik beslist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Voor de verlangers naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen luitjes, Dat was een kort rondje Hatee en dan ook nog getraind in dat eventjes? tsssss. Maar altijd beter nog dan Jen dur hond die nog tot na de middag moet wachten... Hond hier is nog een beetje aan het wakker worden en hoeft nog niet zo nodig nu... Lekker bakkie Hatee, eerst zelf ook nog maar even een beetje verder wakker worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Oh, maar voor ik aan de koffie ga: Lieve Lenie, van harte meis. Ik weet dat je er niets aan doet, begrijp het ook wel hoor, maar toch een virtuele kamer vol slingers voor je en een paar dikke knuffels meid ((())) ((())) ((())) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hohoho, mijn hond heeft tenminste nog een warm kontje want ze ligt lekker tegen me aan. 't Is zondag he zeg, eerst een beetje muziek luisteren dan brunchen, en deze namiddag het echte werk: 15 km. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Haaa Aakie, ja hoor, vandaag mag ik op mijn gemakkie wakker worden. Maar doe inderdaad maar lekker warm spul aan, het ziet er koud en guur uit buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Oh, ik twijfel er niet aan dat je hond nog lekker lui ligt te zijn.... maar doet ze dat over drie uur nog steeds dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wij hebben een geheime oplossing voor de zeldzame (kuch) momenten waarop wij lui zijn en de hond niet: een tuin en een bal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ahaaaaaa, en daar wordt in het weekend ook heel af en toe wel eens gebruik van gemaakt begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Het lief is nog bezig met het ontwerp van een katrol met sensor en robotstem "apport" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hihi, klinkt goed. Jullie hebben hem inmiddels al geleerd zijn behoefte op het toilet te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Belangrijk detail vergeten te vermelden: beide honden zijn aangeschaft op de grootte van ons kattenluik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 goede morgen frummels. lenie maak d'r een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lenie: van harte! in slingers ben ik niet zo goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: JenBelangrijk detail vergeten te vermelden: beide honden zijn aangeschaft op de grootte van ons kattenluik quote> Maar vele kleintjes maken één grote zeggen ze. Veel kleine geurtjes van kleine drolletjes en kleine plasjes worden ..... :$?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 goedenmorgen saam,... Lenie van harte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 DAGPACT Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden