Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik ga me morgen ook heerlijk vervelen Echt zin in Kijk ik naar de wolken Glimlach vanzelf Ga als vanzelf weer naar buiten Komt goed! Omdat het mag van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Muziekles, turnles, he, hot, hop, naar karate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Hahaha! Geen last meer van Soms jammer genoeg Dus andere weg gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 ik wil een muziekje, maar weet niet goed wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik luister nu beetje mijmerig op de achtergrond Vaya Con Dios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 nee iets scherpers in dit soort bui zette ik vroeger nirwana op maar dat ben ik beu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Oh ja, wat me ook ergerde bij die katten. Ik zou hypocriet zijn omdat ik vlees eet. * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 he maar we waren over moordpartijen bezig, you're so off topic! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik zoek dat Bonny en Clyde liedje, geweetwel, maar vind alleen Beyonceonzin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik ben weg Straks raak ik nog op dreef Maar zo voelt het niet Ik ga de rust in Morgen "vervelen" met Bach ofzo Nee vanmiddag al heel de middag geluisterd Morgen wer wat anders Dag Jen! See ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Tof Jop! Klinkt als radslag Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 ha ons jops, aan het swwingen Ik wil dansen in een bloemetjesjurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Nee, ik raak het niet Jen Next time better! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik had vandaag bijna zin om te sjansen met een vage ex. Niet omdat ik hem wil, nu, maar wel omdat ik toen vrij knap was haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Los! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Maar ik ga nog helemaal niet slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 ach, de ochtendploeg zal me wel redden. Ik heb alleen maar een vrolijke dronk. Kennelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ha den taurus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 ok, ik heb een mail verstruurd. En een sms. De eerste kon door de beugel, de tweede in feite niet. Men moet me ook niet alleen laten als ik aan het zuipen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden