Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Goedemorgen Frums! Vanmorgen een lekker rondje gehold, nu na een lekkere douche aan de koffie en peuk... en oooow hellup, ik heb na die drie dagen weer roken nu alweer een blaffende rokershoest... Ga goed deze mooie zondag! Hier is het lekker weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 fijne zondag Lies:rose: Hier is het grauw maar wel droog nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Jij ook een fijne zondag AR! Hopelijk blijft het droog, op alle fronten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ga je vandaag nog iets leuks doen Ap? Je klinkt een beetje somber of ligt dat nu aan mij. Moghu RL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ha Runnie, ik heb mn rondje ook net gedaan, prachtig die natuur op zondagochtend. Wordt wel helemaal niet goed van mezelf hoe saai ik zonder drank wordt, gister alweer om 10 uur naar bed :-( Nou ja, week 3 gaat in en het lijkt er zelfs op dat mn buikje iets begint te slinken (weegschaal is vanwege langdurig niet-gebruik kapot gegaan dus bewijzen heb ik nog niet.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 neuh ben niet somber hoor Bol en ik ga niks leuks doen maar wel belangrijk papieren invullen en bij elkaar zoeken voor de kredietbank en wassen en opruimen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Originally posted by: RunningliesjeHopelijk blijft het droog, op alle fronten quote> We gaan er gewoon voor hoor Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 O gelukkig Ap. Goeie morgen Cris en Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Mogguh Bol en Ietje! Goed zo Chrisje! Lekker weer he, om te hollen? Goed zo AR, ik ga er ook weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Morgen bol, morgen allemaal. Tja Ietje, het smaakt altijd naar meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ietje, jammer joh! Ik ken het, het kan niet bij 1 glas (of in mijn geval blikje bier) blijven... Hopsakee, schrijf je in op het dagpact en een nieuwe dag, nieuwe kansen! Knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Albert Lytse Acer miranda RL (Running, Rokende, Liesje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 toch niet rokend runnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ietje, dat is een goed idee! Veel motiveren wel! AR, eerst roken, dan runnen (hijgend als een paard, was echt drama ) en daarna weer roken... Ow, wat slecht eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 1=veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ietje zou het helpen als je, wanneer je trek krijgt, op het forum komt? Soms wil dat wel eens helpen, en natuurlijk een volle maag hé? Daar blijf ik bij. Ja en als je het in je bol krijgt om te gaan drinken, kan in principe jij alleen dat omkeren in iets positiefs. Wij kunnen alleen maar mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Originally posted by: chrisjelief1=veelquote> Yep, zo werkt het bij velen van ons denk ik. Ik zou wel een minderaar willen zijn, maar of dat kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 minderen kan ik ook niet 1 glas is geen glas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 RL. er zijn hier op het forum mensen die het inderdaad bij een paar kunnen houden. Het is constant, allert blijven dat wel maar kunnen doet het wel. Maar ikzelf riskeer niets. Liever droog dan het risico om weer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ja Bol, das waar. Ik vind het knap, minderaars, maar waar ligt de grens? Bij mij issie snel verdwenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 De grens is datgene dat jij jezelf voorneemt en daar niet overheen gaat. En jezelf natuurlijk niet in het ooitje nemen hé? Als jij als grens 10 blikjes neemt is dat teveel. Ja en dan maar proberen je aan de limiet te houden. Meestal wordt hier gezegd, probeer het eerst eens een hele tijd droog te houden, en kijk dan wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Zeker weten, ik wil eerst ook weer een tijd droog staan voordat ik minderaar word (of gewoon stopper, nog beter), als ik met mezelf een grens afspreek komt er altijd nog wel een slap excuus voor nog een paar extra... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Precies, eerst maar eens een paar maanden zonder, dan kijken hoe het met de afhankelijkheid is. Het leven zonder begint al iets gewoner te voelen maar als ik er nu een zou nemen is de krat leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Precies Lies. Misschien zeg je tegen die tijd wel, ik doe het niet. Het zou zonde zijn als je weer de vernieling in zou gaan. En dat is heel dicht bij als je weer gaat proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Herkenbaar Ietje! Die excuses ken ik ook. Daarom ben ik ook weer gaan roken Maar er is altijd wat, bier als troost, bier als beloning, bier uit verveling, bier uit eenzaamheid. Daarom eerst maar stoppen. Als je van jezelf weet dat je in die valkuilen kunt trappen, is stoppen toch echt het beste... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden