Spring naar bijdragen

23 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jen
De mensen die nog in bed liggen, wil ik even meegeven dat het KOUD is voor de tijd van het jaar.- Gewoon blijven liggen dus.quote>


En dat ze niet moeten schrikken als ze de titel van de dagdraad zien.
Het is nog steeds maart. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier trouwens iets raars. Als ik ingelogd ben en ga het draadje uit, dan zie ik hem niet staan in het ditjes en datjesrijtje. Moet ik eerst weer uitloggen, naar de rubriek gaan en dan zie ik 23 april opeens wel weer staan bovenin.

Hoe kan dat nou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers,

Goh, wat zijn jullie vroeg voor een zaterdag? Ik heb met wat hulp van m'n MP3tje lekker gesnoezeld tot 7 uur.

Ik was naar een mengeling van mooie jaren 70 en 80 muziek aan het luisteren maar kreeg niet te houden zin in een bakje koffie. De liefhebbers kunnen aanschuiven bij mij. Het is DE mild, beter voor de maag (denk ik)..

Verder waai je hier echt je broek uit. Geen weer om met m'n- 2kg per stuk- hondjes te gaan wandelen. (Tenzij ik er mee wil vliegeren..) Het zou zomaar kunnen dat hun lievelingsjasjes dan uitwaaien, geen optie dus.

Ze zullen genoegen moeten nemen met de tuin.

Onze jeweetwel kater komt net binnen gestapt en ik zie dat het nu ook licht sneeuwt!

Het moet niet gekker worden.

Dagpact ;

rip Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Bolletjes, ik heb 2 chihuahuas. Mijn eerste chihuahua kreeg ik 17 jaar geleden. Zij is inmiddels 3 jaar geleden ingeslapen en was toch zó mijn kindje.. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoezeer wij één waren.

Ik was dus al fan van dat hondenras ver voordat ze zo populair werden. De manier waarop ze tegenwoordig neergezet worden vind ik niet prettig.

Het zijn knuffels, oké, maar wel echte hondjes met hondengedrag en behoeften.

En ja, ze zijn zo klein en hebben het snel koud, dus moet je ze daartegen beschermen.

Ach, ik kan er jaren over vertellen, ik zal het je maar besparen!

Vroeger, toen ik nog in de polder woonde had ik een Sint-Bernard, Duitse Herder, Westhighland white Terriër en een Chihuahua..

Dat ging uitermate goed samen overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bolletje en ripQ,

Dagpact ;

rip Queenie

Joris

...en gisteren nog droog kunnen afsluiten. Nu alweer ruim een week en voel

me met de dag weer sterker worden en bijna nagenoeg geen vervelende trek

meer in de namiddag/avond.

ps: ik maak even mijn eigen espresso met een potje op het vuur ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat leuk RQ. ik heb er ook één. Heb er ook zo'n 25 jaar geleden 1 gehad. Het zijn heerlijke diertjes. Nu heb ik Puck, en in tegenstelling tot sommige andere chiwafwafs, is zij altijd erg blij als ze mensen ziet. Maakt niet uit, groot of klein, dik of dun ze vind iedereen ontzettend lief.

Het is ook mijn allesie hoor terwijl ik eigenlijk op grote honden val. New Foundl. zijn mijn lievelingen, maar die kleine van mij, is zooooo ontzettend lief joh. Ik zou ze ook niet kunnen missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...