Aicha Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Goedemorgen frummels, koffie pruttelt , thee is klaar en nu uit bed komen maar!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 @Snoep, alvast weer heel veel sterkte voor deze dag. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Originally posted by: AichaDAGPACT:AichaHannekequote> Ik doe graag weer mee met het dagpact. Denk alleen niet dat ik me 's avonds kan afmelden. Maar dat doe ik dan de volgende ochtend wel.Bedankt voor de koffie Achia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Hoi Hanneke, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 De vogels maken hier alweer een hoop kabaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Ik mag vandaag in bed blijven, maar wens iedereen veel succes, vooral onze snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 @Hanneke nog bezig met het 12 stappen plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Zeg aicha, da's wel verwarrend zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Morgen Jen, je blijft toch niet de hele dag in bed liggen? Of ben je ziek. Er gebeurd de laatste tijd zoveel dat ik het allemaal niet goed meer kan volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Dat kun je wel zeggen Jen. Nu lijkt het net of dat jij of ik alleen hier ook aan het posten zijn. Moet ik je wat op je bed serveren? Een kop koffie of wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 <* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Komt eraan. Zacht, hard of middel gekookt ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Komt eraan en dat schreeuwen geeft niet, wordt er misschien ook nog eens iemand wakker!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Eitje klaar, appelsiensap ingeschonken. Postduif is onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Zo, heb ff Shahire haar icoontje gepikt anders zie ik door het bos de bomen niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Zolang je door de bomen het bos nog maar ziet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 en nu operatie "ja ik mag thuis blijven maar jij moet gaan werken". Zucht. Ik doe maar alsof ik de wekker niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 goeienmorgen ik mis hem..en weet van mezelf dat ik nu moet oppassen ik vind het zielig moet me eigen goed toespreken en naar jullie luisteren dagpact aicha snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Verdorie, postduif crashed, Hedwig nu maar gestuurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden