Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Ok ge hebt gelijk. Ik ben mini-pizza's van den Aldi aan het eten. - Nie zagen he, ik zit hier niet op de kilokillersdraad - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Naar zee, ira. Begin van de lente vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Terusten lieve Agnieta. Hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 lekker slapen, Agnietha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 ga maar lekker slapen, hoor Ag! Weltrusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Mijn lief probeert me te helpen Ag. En het gaat stilaan beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 he Jen, hoe gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Onzeker, ira. En bang. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 waarom onzeker en bang, meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Wel, ik ga slapen, lieve mensen. Voor iedereen een goede nachtrust en gezond weer op !! liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden