kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar veel mensen hebben er moeite mee, dat sommigen nog wat drinken, terwijl ze er zelf tegen vechten. Ik vecht er niet zo erg meer tegen en probeer het te accepteren. Ik heb geen kinderen, geen partner en ben afgekeurd om te werken, dus heb ik niks meer te verliezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 mij ook eigenlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Dat klopt. Daarom verzwijgen veel mensen op dit forum dat ze nog wel wat drinken - je moest eens weten. Wat het andere betreft: je hebt nog veel te verliezen: jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ach Jen, ik ben mezelf al vele jaren kwijt, en ik weet niet waar ik dat nog terug moet vinden. Ik rommel maar wat aan en ben evengoed wel blij op z'n tijd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ja maar aanrommelen, dat staan wij niet toe! Succesvol moet en zult gij zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 ja, dat is waar het leven om draait toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 'k geloof dat ik mezelf ook wel een beetje kwijt ben. Mijn oude ambities heb ik niet kunnen waarmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 ik heb nooit ambities gehad behalve dat ik ooit zou trouwen met een leuke man. Dat is niet gelukt en dat vind ik achteraf ook niet erg meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 maar wat je nu zonder partner moet weet ik ook niet. Haha. Ik ben verslaafd aan het lief.Erg he? Ooit dacht ik geemancipeerd te zijn :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik heb wel veel avonturen beleefd en dat is een mooie compensatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Och schat, ik wou dat ik een lief had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik had wel een paar ambities. Maar ja. Jong en wild he. Trouwen? Been there, done that. Toen we scheidden gaf iedereen, inclusief mijn familie, mij de schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Waarom gaven ze jouw de schuld dan? omdat je jong en wild was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Omdat ik zoop he. Mijn fouten waren zichtbaarder dan de zijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 ja, herkenbaar. Maar mijn liefjes dronken zelf ook genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik ga bovenstaande verwijderen, kunsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 en 'k ga nog eens proberen te slapen. Hou je goed he meis, en vooral blijven komen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ja Jen, ik heb het gelezen en niemand verder denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 doe ik meid, en welterusten , slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden