Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 pfff ik wil nog lang niet naar bed, want ik weet dat ik dan alleen maar ga piekeren en nog onrustiger word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Heb je geen warme melk met anijsblokjes, Miekes? Misschien helpt dat...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Dat gedoe met die baby's, dat heet bij ons kraamschudden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 anijsblokjes heb ik niet. melk wel ik zat erover te denken om naar de ha te gaan voor slaapmeds, maar mss is dat dan weer niet zo'n goed idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 kraamschudden??? echt? wat een grappige naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Misschien kun je proberen wat minder te piekeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Kopje thee met een schep honing...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Ja, maar niet te hard schudden, dan wordt de baby wakker goeienavond nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 minder piekeren zou een zegen zijn Maar ik denk dat dat niet gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Twente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 oeps, helemaal gemist dat ik in een discussie over cupmaten viel, hopelijk winnen mijn maten van sparta morgen de cup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 ow, nee he, toch geen voetbal he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Begreep het ook al niet... Droog slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 ja, man in the house, kan ik tenminste over meepraten, geen idee hoe zo'n cup c eruit ziet, weet alleen dat bh-makers nog steeds geen man-vriendelijke sluiting ontworpen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 truste acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 ach, het gaat natuurlijk ook niet over de verpakking maar om de inhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 tja, "vroeger" zat ik met biertje op de tribune, nu is het SPARTA-ZONDER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 je bedoelt een klitteband sluiting denk ik? maar hey! je mag er als man best wel wat moeite voor doen hoor vinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Originally posted by: AgnietaGroot, groter, ENORM!Oké?quote> Het is niet alleen de kwantiteit die telt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Originally posted by: Miekesje bedoelt een klitteband sluiting denk ik? maar hey! je mag er als man best wel wat moeite voor doen hoor vinnik quote> ja, klitteband, wereldidee. En natuurlijk doe ik ook altijd mijn best om het sluitinkje open te krijgen maar ik ben geen houdini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 ff een praktisch vraagje! ik zit op het dagdraadje, en ik zie de nieuwe berichten pas als ik terug naar home ga en opnieuw naar het draadje ga. Is er ook een makkelijker manier?? (tsja, ik ben lui ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 whahahhaha.....ik zit te zoeken naar het knopje voor pagina vernieuwen, zie ik ineens in vette letters Bing Bar instellingen voorbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miekes Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 alleen de e ontbreekt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Het begint al aardig te wennen, leven zonder alcohol Gister en vandaag gewoon de kroeg in geweest en mn biertje bijna niet gemist. Mijn eerste streven was 3 maanden alcoholvrij en ik voel dat het me best goed doet, wat natuurlijk ook wel mag want het is in het begin best wel heftig om te stoppen. Ik denk dat ik er nog maar 3 maandjes bij opgooi en alleen bij speciale gelegenheden wat drink, in overleg met mijn vriendin. Een heldere kop is best wel fijn, meestal tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Rustig aan Agnieta, Miekes niet te veel piekeren, gewoon in bed gaan liggen en denken dat je in een mooi groen weilandje ligt met de zon boven je die je lichaam helemaal door en door verwarmd en dan gewoon heerlijk in een rustige, lange slaap glijden Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden