lady jane Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 geen sorry hoor meis ik herken de euforie ook nog van mijn begintijd hier en kijk maar ff naar mijn aantal postings hier:D ik denk dat ik een concurrent herken:) en nu gaat heintje Davids echt naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeppelin Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik ga ook maar eens naar bedje toe, slaap lekker dames en heren en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 haha jane, het aantal had ik allang gezien hoor!!! trust alemaal, jij ook zeb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 gaat het een beetje sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 goed zo. want eten moeten we wel blijven doen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Ik ben blij dat ik je weer ff lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden