Spring naar bijdragen

Maandag 27 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@madeleine... ik heb heel veel dingen nog nooit gedaan en zou het ook niet willen vrees ik. saaaaai.... ik kijk niet, heb het ook nog nooit gezien. voorlopig vind ik dat ik best veel gedaan heb. maar wel te weinig geresd, dat had ik meer moeten doen maar ik was ook moede op 25 en er was weinig geld. dus geen vakanties des tijds. en al helemaal geen buitenland. dat heb ik voor die tijd wel gedaan en ook na mijn scheiding. gelukkig heb ik een vriendin op aruba wonen!!!!

daarnaast heb ik stad en land afgezocht naar gefrituurde sprinkhanen, dat wilden de kinderen graag proberen.... nou, die waren echt niet te pruimen, maar de zoete en de zoute meelwormen wel. heerlijk krokant gefrituurd!!!

en ik heb midden in de nacht geplast in afrika terwijl er een nonchalante zebra op twee meter langsliep en zich de strepen van zijn lijf schrok oen ik van hem/har schrok...

en zoveel meer mooie grote en kleine momenten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik durf het wel te beantwoorden met een citaat:

Realityserie waarin mensen tussen 20 en 48 jaar worden gevolgd die, bewust of onbewust, nog maagd zijn. Programmamaker Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen 'HET' eindelijk eens meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het gaat om datgene dat kinderen veroorzaakt (of kan veroorzaken), dat zij nog nooit hebben gedaan.

Ik heb ook heel veel dinge nog niet gedaan. Maar komt misschien ooit nog wel. Op mijn verlanglijst staan sowieso nog een vakantie naar Israel en Amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: stientje
ik ben het met tatum eens... en ik snap je vraag nu ook veel beter. omdat je partner en dus anders over denkt. vandaar je hulpvraag. blijft een feit: wat wil jij??? wat voelt goed voor jou? want dat is uiteindelijk waar het om gaat. en ja, praat met de bank en wees het voor. dan is je obstakel weg of is de drempel op zijn minst verlaagd.
persoonlijk vind ik de mening van mijn partner ook belangrijk, maar hij zal altijd mijn eigen keuzes laten maken. maar zo zit hij in elkaar, en daarbij komt dat we niet samen wonen en dus en ik volledig verantwoordelijk voor de keuzes die ik financieel maak.

ik heb nog nooit voor een baas gewerkt, behalve als student zijnde. verder ben ik al 18 jaar eigen baas. en als mijn baas moeilijk zou doen, nou, dan zou ik HAAR ontslaan!!!!quote>

Hahaha Stientje
Die vind ik wel heel leuk
en ik ben blij dat je het snapt
ik wil niemand een schuldgevoel aanpraten over niet reageren (was dus ook niet vervelend bedoelt)want soms kun je gewoonweg niet reageren omdat je er geen ervaring mee hebt.
Ik vind je mening waardevol en precies zoals ik er over denk.
wij wonen ook niet samen, maar heb wel 18 jaar een relatie met haar
Voor geen goud zou ik haar willen missen.
Maar ik heb een rugzak en zij zéker ook
Ik heb een mening en zij zéker ook
Laat nu maar allemaal wat ik gevraagd heb
Het was gewoon zit ik dan zo krom in elkaar?
Maar valt wel mee geloof ik;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het aller engt was e leeuw die s nachts door het kamp liep... de vuren waren uit gegaan, hij liep snuivend en stampend tussn de enten. ik sliep alleen in de tent en plaste bijna in mijn broek maar zelfs dat durfde ik niet!!!!!!! zoooo bang... en dan gaan ze rond vier uur, half vijf s morgens brullen. de grond sidderde ervan. denk maar niet dat je dan nog vrolijk opstaat.... de nacht erna werden de vuren bewaakt... en ze bleven braaf op afstand. maar ja, toen werden de bavianen weer brutaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AR nou over dat laatste hoef e echt niet te twijfelen hoor, t valt heeeel erg mee. mijn partner en ik zijn al bijna zeven jaar samen, en we gaan nog laaaaaaang niet samen wonen, maar zijn emening telt zeer zeker. echter: hij zal mijn mening ten alle tijden respecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even wat anders: ik ben heel lij om steeds te horen dat er zoveel emnsen sterk zijn en blijven. mijn gevoel vanmorgen al ging uit naa diegenen die het nu heel moeilijk hebben. als ze dit lezen: wees sterk en put je kracht uit je zelf, iedereen bezit een oerkracht. om te overleven, gebruik die positief. laat het binnen komen. ik ben echt een soort groentje en kan ook niet me praten over allemaal nuchtere jaren, dag voor dag en stap voor stap. ik wil alleen laten weten dat ik aan jullie denk.

en voor hot: ik pas op mezelf. ik ben hier voor mezelf.
en hou van mezelf. om wie ik ben en wie ik WIL zijn.
wie ik in de kern ben...
liefs voor iedereen die het ontvangen wilquote>

:heart:
En toch deel je en leef je mee
ik waardeer je zeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh hemeltje, zit ik slap te ouwehoeren over dingen die ik wel of niet gedaan heb (omdat ik echt dacht dat dat programma daar over ging...... maar nu lees ik dat het echt DAAROVER gaat. mag ik nog vijf vrijgezelle mannen aanbieden die nog bij hun moeder wonen, varierend van 35 tot 60????????????? allmaal hoogstwaarschijnlijk nog maagd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh hemeltje, zit ik slap te ouwehoeren over dingen die ik wel of niet gedaan heb (omdat ik echt dacht dat dat programma daar over ging...... maar nu lees ik dat het echt DAAROVER gaat. mag ik nog vijf vrijgezelle mannen aanbieden die nog bij hun moeder wonen, varierend van 35 tot 60????????????? allmaal hoogstwaarschijnlijk nog maagd!quote>

Toch was het leuk en interessant om te lezen Stien:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stientje, het was leuk om te lezen hoor. :D

Boven het veld waar je iets tikt staat selecteer emoticon. :D

Ik ga zo echt naar bed. Ik ben moehoe.

Ik dacht vandaag, weer eens initiatief nemen bij die leuke jongen. Zo gedacht, zo gedaan. Krijg een bericht terug, ik weer antwoorden. Radiostilte! Zo kom ik toch nooit aan de man? :P

Droog! Welterusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AR hahahahahahaaha maar in het dorp waar wij gister de kunstroute hadden woenen er tochecht minimaal 5 vrijgezelle mannen bij hun paps en mams. sommige hebben t huis ernaast gekocht om er maar NIET te hoeven wonen. en best leuke mannen hoor, soms wereldvreemd maar toch echt niet allemaal.

nou, ik ben heel blij met mijn leven, ik geniet van praktisch elke dag. de avonden waren wat lastiger, maar ook dat is te herstellen. waar een wil is, is een weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...