stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 jeeetje lytse, wat een vreslijk naar vehaal!! ik ga nu nog in gesprek met mijnliefste allerlief, ik heb t redelijk droog gehouden, laat ik het daar maar op houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 @ Kunsie: daarom heb ik geaarzeld om het te vertellen. Ik zat er zelf ook mee. @ Stientje: blijf bij jezelf. Kalmte, Moed en Wijsheid gewenst (volgens Agnieta en de AA). Je zult het nodig hebben. Welterusten allemaal. Ik ga proberen te slapen en ik heb het gelukkig weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 weltrutsten allemal voor zo.... mijn liefje is er nog niet... wel bijna. pfff ik ben bang en ook weer niet. angst is een slechte raadgever, zei hij zeven jaar geleden tegen me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 31 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 lytse bedankt en ook al die mensen die er wat over vinden xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik wil er graag nog iets over zeggen, want daar is een forum voor. Ik merk aan mezelf dat ik het verschrikkelijk vind om zoiets te lezen. En dat zulke dingen dus gewoon gebeuren. En dat Lytse het dus ook verschrikkelijk vind, want anders zou ze het niet opschrijven. Maar zulke dingen gebeuren dus om ons heen en het is goed om daar even bij stil te staan. Lytse, lief mens:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Oww Vlaamse, wat vreselijk mooi, en dank daarvoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 LYTSE, wat een vreselijk verhaal!! kunsteke, liedje was eigenlijk van Marika.. maar evenzo "gemeend" van mijnentwege.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ik wil nu graag horen van mijn persoonlijke DJ: Who loves yoe pretty baby van Franky Vally Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Onze berichten kruisten elkaar ff. :Djavascript:securelink('FTVAR_MESSAGETEXTFRM'); ik wacht op Franky Vally:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Onze berichten kruisten elkaar ff. :Djavascript:securelink('FTVAR_MESSAGETEXTFRM'); ik wacht op Franky Vally:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ok ik zet het dadelijk voor je op.. maar eerst deze: zo dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ok ik zet het dadelijk voor je op.. maar eerst deze: zo dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 (laatste was ook beertje "odee aan manzerak.. maar nu dus: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 was dat de organist van de Doors? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 en wa gaan we nu nog opzetten? of gaan we slapen? (manzerak is eergister ofzo gestorven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Mooi, een ode aan een groot kunstenaar. En, zeg nou zelf, hoe vind je dit nummer van Franky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 jaaaaaaaaaaa FRANKY V. is absoluut ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Twee weken geleden ofzo Die organist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik ga frankie nog een keer laten zingen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik luister........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden