Spring naar bijdragen

Maandag 10 juni 2013


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Sowhat
Madeleine,
Fruit door de yoghurt?quote>


Gisteren hadden ze geen vers fruit meer bij de appie. Ze hadden me afgeraden om diepvriesfruit mee te nemen. Dat zou wel lekker zijn met een smoothie, maar niet door Yoghurt.

Dat Stevia heeft een hele vieze nasmaak. Maar dat heeft mijn Cola inmiddels ook haha.

Ik wilde er een scheutje Ranja doorheen doen, maar dat leek me ook niet gezond.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

RL

Albert

Lytse

Tatum

Ietjefietje

miranda

Stientje

Joris

Sowhat

Lydia

Acer

Joris, dat hoor je niet vaak meer, sollicitatiegesprekken! Succes!!

Fijne dag allemaal, met een beetje extra sterkte voor degenen die dat nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Even me melden dat het goed gaat. Ben blij dat ik nu na bezoek aan huisarts beter gemotiveerd ben om Refusal te blijven slikken. Is een stuk rustiger. Ik denk dat ik het voorlopig gewoon weer eens een jaartje moet slikken tot de alcohol weer echt uit mijn gedachten is.

Vanmiddag moet ik naar de tandarts voor controle. Nooit fijn. Maar als ik daarmee erger voorkom...

Ik wens jullie allemaal een heel goede dag toe. Doe wat je wilt doen. Laat wat je wilt laten.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes bij de tandarts Hanneke! En heel knap dat je refu blijft slikken, topper! :present:

Hier tweede horde overwonnen, verslavingszorg is geweest, heel kort voor een UCtje voor de benzo's. Alles was goed.

Nu de intake nog, waaaaah, blijf maar heen en weer ijsberen en mijn man gek maken, van de zenuwen. En tegelijkertijd zooooo moe!

Hoe komt ik deze dag door???

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan mijn draai nog niet vinden in dit vreemde land en jee wat snak ik naar routine.

Heeft er iemand ervaring met alcohol vrije wijn? Dat hebben ze hier en nog goeie ook. Ik weet niet of het verstandig is om te drinken, mijn smaak pupillen worden aangewakkerd en lijk meer aan alcohol te denken als daarvoor. Moeilijk want het zou zo'n mooie vervanging zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lieselot,

Ik ben zelf geen voorstander van alcoholvrije drankjes als in wijn of bier.

Je moet overigens goed op de kleine lettertjes letten, want vaak zit er

een minimale hoeveelheid alcohol in. Krijg je het toch onbewust in je lijf.

Ik denk, en ook uit ervaring, is dat je hiermee toch trek activeert voor

de drankjes met alcohol. Beelden en rituelen houd je dan in stand.

Onlangs, een paar weken geleden, heb ik 2 alcoholvrije biertjes op een

terras genomen en merkte de dagen erna dat ik meer trek kreeg in

mijn favoriete droge witte wijn.

Als vervanging kun je je beter focussen op heerlijke drankjes als koffie,

thee, of smoothies. Je zult verbaast zijn wat je daarmee kunt variëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hot, was dat echt voor mij?

je mag jezelf dan wel eigenwijs vinden, maar dat ben ik ook en dat kan een prachtige eigenschap zijn.

ik juich niet te vroeg

eerder te laat

had ik jaren geleden moeten doen

juichen

om alles wat ik heb.

niet spullen

maar liefde

vooral voor mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lieselot

bij mij valt alcoholvrij wel goed, ik taal dan helemaal niet naar wijn/alcohol. in tegendeel juist, ik geniet hier dubbel en dwars van. maar ook dat doe ik met mate, gewoon omdat het idd een patroon is, een gedachtengang die voor mij nog niet losstaat met drinken. tenminste, daar ben ik me van aan het bevrijden. zo vind ik het gewoon niet nodig om doordeweeks te drinken, ook geen alcoholvrij. en als er dan toch een moment is waarvan ik denk, mmm, nu heb ik er echt even zin in, dan laat ik t wel eens toe. maar denk dan aan een zonnetje, luie stoel in de tuin, kooktijdschrift. en ach, dan is bubbeltjeswater eigenlijk net zo lekker. en zeker met een schijfje limoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, ietje... mijn jongste heeft net kindercoaching gehad van een heeeeeel mooi mens. ik ben haar er heel dankbaar voor.

zo kwam ik er achter dat we beiden beelddenkers zijn. ik wist dat ik visueel ingesteld ben, maar het fenomeen beelddenken was me nog vreemd. heel handig voor zelfinzicht!

ik heb net iets nieuws geleerd door het gewoon te doen met illustrator... spannend, maar het is me gelukt, en dat binnen tien minuten, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...