Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Geertjegeert, wat goed van je! Een roosje voor jou! :present:

Zelf heb ik ook moeite met meeschrijven (iedereen van hier valt nu vol verbazing van hun stoel), maar ik vind het juist fijn om hier te schrijven. Het heeft me gesterkt. Ik heb altijd gezocht naar dat wat een mens verreikt en door hier mee te lezen en te schrijven kom ik tot een volwassenere vorm van mezelf. Dat geloof ik echt.

Als je onzeker bent 'moet' je zeker mee komen schrijven. Als je bang bent voor wat je schrijft en of het wel waardevol is voor een ander, weet dan dat ik de meeste onzin uitkraam. Het kan nooit erger zijn dan wat ik zeg. ;) En ik vind het fijn dat bijna iedereen dat hier toelaat. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hey lieverds!

Ik vind het nu ook moeilijk om te schrijven, maar weet dat ik jullie allemaal lees en veel van jullie leer. Ik geef jullie allemaal een dikke :sun:!

Vandaag een druk en actief dagje, eerst lekker gewerkt, daarna naar de kapper geweest, toen ik terug kwam was manlief thuis en heb ik eerst dag 2 van mijn ab-challenge gedaan, daarna frisse salade gegeten met druiven toe, een wandeling van 2.5 uur gemaakt en nog een uurtje op de crosstrainer. Nu maar hopen dat het genoeg is om te slapen, al ben ik weer klaarwakker.

Ik maak me een beetje zorgen, ik schijn verslavingen nodig te hebben. Als ik niet drink ga ik explosief sporten en calorien tellen. Volgende week met mijn begeleidster van verslavingszorg over hebben. Voordat ik terecht kan bij het CIB, zal ik toch weer terug moeten naar de GGZ. Tjaja, dubbele diagnose he...

Hou jullie sterk lieverds, jij ook Wijfie, je weet dat je zonder kan!

Ik meld me droog af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...