Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo frummers,

Even inloggen vanuit de Allgäu.

@ AR: wat rot voor je dat je je maand niet gehaald hebt. Kennelijk heb je een reden. Morgen maar weer opstaan en je knietjes afvegen! :heart:

@ Sha: hoi meis. Hier kwam ik weer regelmatig auto's tegen met SHA, dus dacht ik aan jou!

Verder niet bijgelezen, want ik heb tenslotte vakantie. Vandaag eindelijk een keer kunnen wandelen en dat was heerlijk. Ik ben nu wel knap moe.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dinah: ja, we hebben een fijne vakantie. Het weer is grillig, want we hebben eerst een week wisselvallig gehad, met regendagen en tropische hitte, toen meer van het laatste en na zware onweren met hagel en regen een terugval in temperatuur. Dit blijft waarschijnlijk tot woensdag. In die tropische hitte konden we niets doen, maar heerlijk boeken gelezen e.d.

Hier is een ree met een tweeling. Prachtige natuur en mooi uitzicht. Mijn liefje wat wil je nog meer!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We blijven trouwens nog een week weg. Hebben nu internet via een aansluiting van iemand dichtbij. Manlief wil, heel terecht, niet dat ik veel achter de computer zit, want dat doe ik thuis ook al.;)

Mail waar ik over na moet denken laat ik nog even rusten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik ga naar bed. Manlief is nog een foto aan het maken van de super maan, maar is al in nacht tenue. Ja, het is koud op de berg.:D

Een dezer dagen piep ik weer even langs. Sterkte voor wie het nodig heeft.

@ AR: zet hem op morgen.

@ Sowhat: jij ook welterusten.

Welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...