Spring naar bijdragen

zaterdag 13 juli 2013

Aanbevolen berichten

Originally posted by: MamaMia
Originally posted by: Madeleine
heul oud?
Is dat stokkie en stokkie oud?
Zo oud dat je haren grijs zien en je benen krom, je geen zin meer hebt in epileren of je oksel scheren?

Hallooooooooo??? Zolang kan ik niet wachten hoorquote>

Ja, zo oud bedoel ik wel. :P Mijn moeder dan, niet ik.quote>

God zij dank!
Dus....wanneer stop je ook weer met roken?quote>

Maandag! ;)

Gaan we nog even doorquoten? De rebel in mij komt los.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heul oud?
Is dat stokkie en stokkie oud?
Zo oud dat je haren grijs zien en je benen krom, je geen zin meer hebt in epileren of je oksel scheren?

Hallooooooooo??? Zolang kan ik niet wachten hoorquote>

Ja, zo oud bedoel ik wel. :P Mijn moeder dan, niet ik.quote>

God zij dank!
Dus....wanneer stop je ook weer met roken?quote>

Maandag! ;)

Gaan we nog even doorquoten? De rebel in mij komt los.quote>

Ah! Rebel!!
Het magische woord :D
Ik volg je op maandag...be aware
quote>

Ik ben nu al bang! Trillend als een rietje! Buh bah! :P

Ik heb mijn share aan volgers al gehad, enkel negatief, dus jij kunt er nog wel bij. Kun je me op de vingers tikken. Volgers hebben ook zo hun voordelen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, die volgers heb ik ook. Gewoon goed en oplettend. Maar ik vermoed dat Mamamia iemand is, qua volger, die anders volgt. En daar heb ik mijn share al van gehad. Me continu napluizen wat ik zei en naliet. Echt op een vervelende manier. Niet confronterend, maar meer haat vol.

En nu veroordeel ik Mamamia gelijk en dat is ook niet helemaal de bedoeling, maar dat is een gevoel wat ik krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Mupke
Originally posted by: akelei

Geen gerebel hier hoor. Kuch. Ik heb verse koffie gezet, wie wil: op de tafel in die gele kan.

quote>

Met een wolkje melk graag Aak. :)quote>

En een koekje :$

Ni goe voor je billen
Oooooooooooe ijsco kar is erquote>

Ken jij mijn blillen? :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ie al, hyperdepiep af!

Mijn auto moet voor de keuring en de keuring op zichzelf kost maar 20 euro. Maar ik heb nu de keuze om apk te doen voor 40 euro of voor 20 euro en dan dat er nog veel shit boven water komt. Dat laatste moet ik doen en dan is mijn vader even alles behulpvol. Uit de wegenbelasting trekken is volgens mij de enige optie, maar auto stallen bij hem is geen optie. Dan kan ik hem wel wat!

Dus ik ga even een moeilijke periode door. Qua geld (waar het stoppen met roken onderdeel van is) en keuzes. Solliciteren moet met auto, ov is hier niet optimaal. Of auto weg en solliciteren per bus. Prima, maar waar moet mijn auto heen? Hij mag niet bij de weg staan. Hij kan niet bij pap staan. Heb nog een optie openstaan voor garage. Pfft..... De auto is af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Na een dagje weg weer terug op het nest.

@ Will: ik geloof dat ik nu eindelijk antwoord heb op mijn vraag: het is dus kippebil!:D

Nou is dat raadsel ook opgelost.

Hoe is het verder met je en met je woning e.d.?

@ Mami: hoe gaat het en met je dochter?

@ Bollie: knap gedaan! Wat ben je toch handig!

Manlief heeft vandaag klusjes gedaan bij een oude tante en ik heb met haar lekker in de tuin gezeten. Helaas ging mijn nek steeds meer pijn doen, maar we zaten lekker. Kat van de buren, mooi en aanhankelijk, kwam op bezoek! Even mijn hart opgehaald met aaien.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lytse, woning is verkopende, nieuwe woning is nu ikke hard aan het werkende. Alles verloopt min of meer okay. Laatste week was problematisch.... even toch. Wou zelfs alles afblazen. Misschien moet ik toch eens diep in mezelf kijken :huh:

Tja, ik noem er velen zo hoor, niets achter zoeken :D kuikens genoeg, die kipjes worden, haha.

Volgende week zaterdag de grote verhuis. Terug in een groot mooi huis met veel ruimpte en zon, man, man, wat heb ik dat gemist zeg !!!

En hoe is het met jou. Terug uit vakantie heb ik begrepen ?? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Will: Ja, inderdaad zijn we terug van vakantie. Helaas zat het weer niet mee. Het was óf 9 graden tot max. 14, óf het was (een paar dagen) tot 35 graden! Jammer genoeg daarom maar twee keer kunnen wandelen. De bossen waren drijfnat en de lager gelegen weilanden waren vijvers geworden, waarop eendjes zwommen!

Wel lekker bijgelezen en we hadden voor het eerst internet.

Ben je niet wat hard van stapel gelopen als je het zelfs wilde afblazen? Doodeng!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even naar frituurke hier op het werk, redelijk kalm.

Ja weet het Lytse, veel tegenstromingen hier, toch volhard ik. Uiteindelijk heb ik nu alles wat ik wou !! no way back, dus we gaan er voor, willes nilles. Moet me wat aanpassen waarschijnlijk, maar ik weet ook dat zij dingen doet waar ik liever niets van weet. Aagje als ik ben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...