kookgek Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst 6 augustus 2013 oke daar zijn we weer na een heerlijke vakantie 2 weekjes Zeeland.Nog steeds geen druppel alcohol gedronken en daar ben ik best trots op,het valt me zwaar maar ga het volhouden.Behandeling is ook begonnen bij Jellinek dus kijken hoe dat gaat lopen intake gister gehad.Zal proberen wat meer te posten,en jullie op de hoogte te houden groetjes kookgek
lady jane Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst 6 augustus 2013 klinkt goed allemaal en je naam maakt me wel nieuwsgierig hoor dus als je ons receptendraadje weet te vinden?? Bij trek gaan koken (en eten:P) heeft velen geholpen hier al.
Lytse Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst 6 augustus 2013 Hallo Kookgek, Goed dat je het droog gehouden hebt in de vakantie! Ik ben, net als Jane, benieuwd waaruit het zal blijken dat je kookgek bent. We zijn dol op goede recepten! Je kunt ook inloggen op de dagdraad van deze dag! Dan lezen meer mensen je. Lytse.
Trijsje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst 7 augustus 2013 @stientje..Goed eten als je stopt met drinken ...staat onder tips en adviezen. maar misschien staan er nog meer..dat wee nie groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden