anna79 Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Vanmiddag begon het zin hebben in alcohol moment! En het is er nog steeds ... nog ff en ik ga naar de winkel toe ... Ik zie op naar het weekend, dan is er een bbq bij vrienden van ons waar de drank al is ingeslagen .... pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 anna, je hoeft daar niet naar toe noch naar de winkel, noch naar de bbq. als je voor de bijl gaat, kun je weer opnieuw beginnen, maar met weer een faalgevoel. je houdt de trek in stand zo. denk even aan hoe trots je bent na het weekend zonder drank! en hoe fris je je zult voelen zonder kater. het wordt makkelijker echt, maar je moet hier dan wel doorheen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik zie op tegen het weekend. Ik zal wel moeten eigenlijk. Hun zoontje is jarig en onze kinderen kijken er allebei erg naar uit, zelf heb ik er ook veel zin in, alleen die drank. Ik denk dat ik mijn telefoon maar even mee neem en bij elk moeilijk moment even op dit forum ga lezen. Ik ben nu naar bed gegaan, ik voel me chagrijnig, ik heb me vandaag weer her in laten schrijven bij dimence. Ik heb aangegeven erg verslavingsgevoellig te zijn en nu ergens tegen aan loop, in combi met mijn adhd en hooggevoelligheid. ZUCHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ik wil nog steeds een glas rose (of meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ondertussen is er al bijna een fles rose leeg! Ik baal dat ik het weer niet hebben kunnen tegen houden, ..ik zat mijn whats app lijstje op de telefoon al te door zoeken of er toevallig iemand was die mij er door heen kon slepen, helaas ... niemand .... mijn verdriet is groot. misschien toch maar het 16 weken programma doen. ? Morgen die bbq, ergens in mijn achterhoofd denk ik, niet drinken, niet drinken, maar een groot gedeelte denkt, jaaa lekker zuipen ! ik voel me zo een grote mislukkeling. Ik weet dat het niet zo is maar het voelt wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Halen is het begin van het einde lieve Anna, dan heb je namelijk al besloten, net als ik met mijn pillen. Je moet het zélf doen, jezelf die schop onder je hol geven, maar ik heb het idee dat je stiekem nog wilt doordrinken. Herkenbaar, heb ik jaren gedaan voordat ik mijn schop kreeg, en wel twaalf uur lang in een cel zonder eten of drinken en contact met wie dan ook. Dit soort dingen is dat vergif het niet waard, jij bent veel meer waard. Kom op: quote: "Bek op het stuur en doortrappen!" Geen uitvluchten meer, dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 24 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Het wordt gehaald..... mijn mannetje deed gister de boodschapjes. En ik vroeg om een fles rosé. Dus neemt hij het mee. Al vaker woorden hier over gehad, hij wil het wel meenemen maar ik moet niet gaan zeiken dat ik er mee wil stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Zolang jij vraagt...word er ook gehaald Waar een wil is ..is een weg Schrijf eens op waarom je uberhaupt wilt stoppen Dan kan je dit ook weer terug lezen als je het echt moeilijk krijgt Succes ...ik weet het is niet makkelijk...maar het is het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden