Spring naar bijdragen

vrijdag 6 september


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Hey lieve en Jen en maf leeftijdsgenootje!

Dank jullie wel schattekes. Trouwdag is inmiddels weer voorbij (het is na middernacht:D) 6 Jaar en een dag zullen we maar zeggen dan.

Fijn Jennekind dat je straks er fris bij loopt, is echt belangrijk, anders krijg je zo'n spijt! Is het niet waard. Ik wou maar dat ik mijn bruiloft over kon doen, aangezien ik zó bezopen was. Gelukkig heb je je familie als stok achter de deur, is een hele goeie! Mijn familie zuipt ook allemaal (behalve mijn schoonfamilie, mijn schoonvader heeft zichzelf immers doodgedronken), dus zou niemand mijn biertjes tellen. Maar ik wil alles vanaf nu meemaken. Helder, wat een zegen!

Ik ben iig lekker fris en klaar voor mijn triatlon vandaag en er is me iets heel bizars gebeurd. Sinds gisterenochtend is de pijn in mijn heup helemaal weg. Adrenaline? Ik doe toch nog maar heel voorzichtig!

Love ye :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dus je gaat die triatlon op voorzichtige wijze aanpakken?

Ach, weet ik veel, maar ik hoop dat het met instemming van je sportarts is?

Nu ik aan de koffie ben, vind ik het zelfs een vreselijk idee om alcohol te drinken, zou niet smaken.

Mijn familie is niet écht een stok achter de deur. Ze tellen niet, ze zeuren niet, maar ze zien. En ze hebben me ooit laten colloqueren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Jen!

Het is ook veel beter als je zelf die stok achter de deur bent! Net als ik dat zelf moet zijn wat betreft mijn lijf straks bij de Tri.

Ik ben trots op je!

Bedenk wel dat die trek terug zal komen na alle trouw euforie. Denk dan maar aan je familie, aan de volgende dag, aan het forum (desnoods aan dat eigenwijze jonkie Lies die je hier de les zit te lezen :D), maar vooral aan je partner en aan nog meer vooral aan jezelf. Hoe je straks zal terug kijken op deze dag.

Je bent lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum helpt echt.

'k Denk niet dat Marjo en Spud het doorhadden, maar ze hebben me vannacht behoed.

Of ik nog echt "trek" ken, dat weet ik niet eens. Goesting, gewoonte, slecht kunnen omschakelen naar een ander drankje soms. Het foert-gevoel, dat wel.

Zin in de triatlon, neem ik aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...