Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Originally posted by: A3Ha Spud, ik ben er wel hoor, maar ben niet zo in de schrijfstemming.En ben het weekend met m'n zoontje, dus met z'n tweetjes, wezen fietsen!Afgelopen nacht geslapen in een trekkershut op een camping.Heel erg leuk! En dat vond hij ook.Op dat soort momenten weet je weer waar je allemaal het voor doet!Of beter: waar je het voor laat.quote> Deze pikte ik eruitSprak me aanMooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ik zal nog één ding vertellen Familie ontmoet, na jaren Het was heel gewoon Intens Ogen Vertrouwen Altijd goed Ben op rustig moment bij oma gaan zitten En hield haar hand Zij de mijne Margreeth.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 En omdat ik het niet kon laten; Geadviseerd eens een paar jaar over te slaan Niets te verwachten En dan zien Denken ze allemaal dat ik er de volgende keer weer ben... Niemand een spat veranderd Een bikke ouder mss Het was mooi Genoeg. Afscheid had ik allang genomen De rest staat Ach.. Kijken volstaat in zo'n situatie Je ziet elkaar ECHT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 http://youtu.be/3xtxbpoR6KQ Wellicht komt er nog één Tactive.. Maar dan in het Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Wou een andere Niet te vinden nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Oeh!!! Je weet de spieker wel te vinden das mooi Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Hallo nachtraven. 't was super maar veel te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ah Paris! Je was er Dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 ja en zaterdag super goed weer gehad. Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Mooi Jen! Ik luister ook andere Sinnead Stil Hier? Stil. Lekker. Voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Heb je een beslissing genomen Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 ik blijf me verwonderen Ik keek haar ZO diep in de ogen (waren één) Ze zei niets enkel vertrouwen Niet de zielige vrouw van de man met kanker Eigenlijk vrij normaal Niet zielig Uitgesprolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Weet ik veel.. Probeer: Een tante van ooit 13 jaar ouder Haar man heeft kanker Al dat gedoe er omheen Heeft ze nix mee Ik ben geen zielige alcoholist Ik zag haar Zij zag mij Hetzelfde vertrouwen Het verschil: Geen sterkte Maar blijf doen En, trek je niets aan van je moeder ZELF. wat ik doe dat is ongeveer wat we herkenden Zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Niet uit te leggen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Ook niet willen proberen Je weet Spud. Kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Nee. Ik weet dat iedereen het ziet Wellicht soms wat vertroebeld maar iedereen weet Open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Al moet ik het nog honderdduuzend keer Welcome. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Zie! Je doet wat je moet doen Dat gaat vanzelf... Dan klopt alles Vandaag klopt alles Als altijd Niet er boven Niet er onder Of zoets ik ben ik licht net als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden