librium Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Vannacht weer gedroomd over drankgebruik, inclusief het verstoppen aan toe. De schaamte, maar ook de smaak. Zijn er meer mensen die dit regelmatig hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 @ Librium: ja hoor, dat is een heel bekend probleem. Je zult het hier regelmatig lezen. In het begin komt het het meest voor, maar ook later kan het je nog gebeuren. Wat ben je dan blij dat je wakker bent en het is niet waar, hè! Tegenwoordig heb ik ook weleens een droom waarin ik de drank afsla, of wakker word net voordat ik zou willen gaan drinken. Ik denk dat het bij het verwerkingsproces hoort. Je bent trouwens goed bezig. Hou vol hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi Libruim In het begin heel veel gedroomd over drank..daarna werd het minder Dromen herinneren betekent ook dat je nog niet goed slaapt... Af en toe heb ik nog weleens dat als ik heel druk ben en vooral met frustratie erbij...dat ik droom of overdag een flits in mijn gedachten heb dat ik een longdrinkglas achter over sla. Alcoholverslaving zit best diep in je systeem...ook al ben je er een lange tijd af Niet te lang bij stil staan bij een rot droom...en blij zijn dat het maar een droom is Je gaat goed...veel succes...het is het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Dromen herinneren betekent ook dat je nog niet goed slaapt... quote> Sorry, maar dat is klinkklare onzin.Verder: Ja, regelmatig drankdromen gehad. Sommige kan ik me zelfs nog goed herinneren maar nu ik er over nadenk zijn ze de laatste maanden niet meer voor gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Oke...dat je wakker bent geworden in je droomslaap Eigenlijk horen wij dromen niet te herinneren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi hoi, Waarom zou je dromen niet kunnen of morgen herinneren. Dit is juist iets goeds..kom je soms dichterbij wie je bent..en dromen kunnen je een andere kijk op de waarheid geven..het helpt te relativeren.. Dromen zijn een cadeatje en slapen is heilig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden