Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dank je jane! Echt iets voor mij Waar is VM trouwens? Ja Marjo, als je erboven staat, dan kom je natuurlijk niet Hoe is 't met u? Ik moet mijn dip nog een beetje overwinnen. Ik ben dol op lezen, en dat lukt niet zo goed. Misschien wat meer rilatine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Met mij het gangetje ben er nog niet helemaal uit Maar de kern liegt niet en komt sijpelend door Ritaline, nu nog? Ach man! Dip&Down Ik had laatst iets Zelfde resultaat Moeten we dan op dokters recept Omdat we niet passen? Ik twijfel Wil mezelf niet kwijt Een beetje peper zned Kan geen kwaad Er hangt me iets boven het hoofd Dat voel je, voor het er is Anticiperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 't Is niet dat ik niet pas, Marjo. 't Is dat ik het zelf niet leuk vind om in slaap te donderen op ongepaste tijdstippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik pas bijzonder goed overigens, al zeg ik het zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Nee.. Dus toch onaangepast Niet passend Het blijft puzzelen Ooit viel ik fietsend in slaap Het is hard werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ja duhuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hihi het kon he. Ik heb wat onderzoek gedaan, en een kerel gevonden die overdag altijd een fietshelm draagt. Om hersenletsel te vermijden bij het vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dat is het! Helm! De bosjes redden je niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Jane Zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Er was een filmpje bij Marjo. Man die afwast met helm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik ken dat filmpje, ergens Maarja.. Blijf weer hangen Ik ben iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 nee je verwart je met God Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dat is geen verwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik vertrouw G niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden