Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Dank je. Voor Jen: http://youtu.be/ZRAr354usf8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Geen probleem kirk, zelfzorg is belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Goeie, marjo. Nu ff deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ik hou van herhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 oeps en grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 al chance dat Kirk een slecht geheugen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ik hou van muziekjes Dat is een feit Van woorden en beelden Niet van achter de schermen Ik ben daar niett zo goed in Verwachtingen al helemaal niet DFA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Gniffel Is wat je WIL her-in-eren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Weet ook wel dat het met twee nn-en is Maar zo is het leuker eren in her Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Originally posted by: AgnietaDoe eens even normaal hier, ja?Ik zeg niet iemand wat mankeert hier, jullie ook niet hoop ik.Maar ooit mensen gezien en of mee gemaakt met korsakov?Nee?Loop eens een dag mee zou ik zeggen.Dan zullen we eens zien wie z'n verstand heeft en of gebruikt.quote> Huh?Ja, gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Wat was de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Alsjeblieft Agnieta, het was een grapje. Goedmoedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Blame it on the moon Verschuilt zich weer achter de wolken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Zwaar op de hand Ik stel het slapen uit vanwege de heupen Maar ik ga toch maar Liever jeuzelende heupen Ik deed ook lang over dit bericht Ik zie mensen Niet meer Niet minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Originally posted by: AgnietaGod geef mij kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen.God geef mij moed om te veranderen wat ik kan veranderen.God geef mij mij wijsheid om tussen beide onderscheidt te kunnen maken.Dat is mijn vraag Marjo.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Dat is toch geen vraag dat is een gebed Ook okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Als ik Kirk beledigd heb, dan zal ik hem per pb uitleggen wat ik bedoelde. Hier maak ik er geen woorden aan vuil. Jezus. Christus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Misschien was ik het Je weet het maar nooit! Ik beledig niemand. Waarom zou ik? En dan dat doeg Dat vind ik maar gek Maar dat ben ik Niet eens? Dan doeg? OK... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 ik zeg altijd dat ik altijd ciao zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 En: optimism is a moral duty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Kennelijk niet, wanr Marjo is weg. En ik snap er niks van. Maar dat geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Maar als ik niet weet wat "het" is, hoe kan ik het me dan afvragen? Wat mij betreft, is er niks aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden