Tatum Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Programma's geheel verwijderen van de computer:Start / configuratiescherm / software / op het spelletje c.q. programma klikken die je verwijderen wilt. Daarna op verwijderen klikken en alles van het programma zal weggehaald worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Een Word-document of Excel-document beveiligen:Bestand / Opslaan als / direct daarna bovenin op "extra" klikken / beveiligingsopties / achter de zin "wachtwoord voor openen" je eigen gekozen wachtwoord typen. Nadat je op OK hebt geklikt vraagt hij nogmaals het wachtwoord in te typen.Als het programma vraagt of hij het bestaande document door de beveiligde variant vervangen moet op "ja" klikken. Hierna is het document alleen nog maar te openen met het juiste wachtwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ga naar http://imageshack.us/ download je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl c en kopieer de link. Ga dan terug het forum en klik op AntwoordTyp voor de link ? achter de link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Filmjes maken van je foto's en video's in Window's Movie MakerOk ik zal proberen het uit te leggen maar het is een beetje moeilijk omdat ik een Engelstalige computer software heb...dus dat moet je zelf een beetje uitvogelen.Je gaat naar Start en dan naar Programma's en dan is het eerste wat ik kan kiezen Accessories en als je daar je muis op laat staan kun je weer van alles kiezen hier vind je ook System Tools en je rekenmachine en Paint etc..nu moet je zoeken naar Windows Movie Maker. Bij jouw heet dat vast Windows Film Maker of zo iets.Klik daar op en je zit gelijk in het programma.-je importeert foto's en filmjes en muziek met het eerste rijtje aan de linkerkant-eerst kies je een mooi muziekje die bepaalt hoe lang je filmpje wordt-dan klik je op iets wat boven die blokjes hangt bij mij heet dat Show timeline het lijkt op een film rolletje-dan laat je de muziek vallen op de tweede regel bij mij heet dat Audio/Musicdan klik je weer op de Show timeline knop (filmrolletje)-dan kies je foto's en video's die je daar bij wilt hebben.-die laat je vallen op die witte blokjes net zoveel foto's/video's als de muziek lang is-je kan steeds even checken door op Show time line te klikken hoe lang de muziek is.dan kan je het filmpje al gaan bekijken als je op het knopje start drukt begint de film en als je op het knopje erboven drukt krijg je een groot beeld. Altijd daarna op stop drukken zodat de film weer begint bij startom de foto's en video's mooi in elkaar over te laten lopen moet je ook ook nog naar de tweede rij links gaan Edit Movie en kiezen voor View video transitions het is bij mij de derde keuze.. nu kun je ervoor zorgen dat de foto's in elkaar over rollen ...beetje moelijk uit te leggen maar gooi maar eens zo'n blauw blokje op die kleine blokjes tussen je foto's en video's en bekijk je film dan opnieuw dan zie je wat ik bedoel.Nou dit is het meer weet ik ook nog niet wel dat je ook nog tekst erin kan typen bij Edit Movie maar dat heb ik ook nog niet gedaan.Als je meer vragen hebt..vraag gerust mijn man is een expert.Ga het proberen het is erg leuk en ontspannend en als je fimpje af is beleef je er veel plezier aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden