Hilde Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 hoi, Hoi,Nog niet zolang lid van deze club en sinds 2 weken begonnen met de begeleiding. Wil zo graag stoppen.... het lukt me nu even niet, hoe doen julie dat.... Graag tips en andere adviezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Wat ik in de afgelopen dagen geleerd heb van de mensen hier, is:stoppen doe je nu, vandaag.Morgen mag je je hele leven verzuipen, maar nu even niet.Dus letterlijk; keer het om.Niet: stoppen doe ik morgen wel, maar: drinken doe ik morgen wel.Dat getuigt bovendien van veel meer respect voor jezelf.Kom erbij in de dagdraad; daar kun je onze pogingen de dag zonder drank door te komen voorbij zien vliegen oh, en ps. Stel jezelf even voor in "wie is wie"(Forummers, heb ik zo de basisregels goed begrepen? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 10 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Ik heb mezelf al voorgesteld, netjes aan de regels gehouden........ De dagdraad vind ik nog lastig om ertussen te komen. Ik ben nog niet zo lang lid en heb ondertussen wel begrepen dat het forum erg ondersteunend kan zijn. Ik zit nog in de fase, vandaag niet.... en dan ineens komt daar dat moeilijke moment. Heb de tips over de wekker en tegen jezelf zeggen, vandaag niet, morgen zie ik wel weer, gelezen. Vanmiddag een lekkere smoothy gemaakt maar ik krijg niet goed het startmoment voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 Hilde als je het erg verwarrendvindt of te druk, kun je bijv. een maatje vragener is zelfs een icoontje vooren een soort 1 op 1 pact afsluitenals de ander dat ook wilhet is een extra stok achter de deurik heb dat gedaan toen ik voor heteerst een fam.etentje had en bang wasdat ik zwak zou zijn en er spijt van zou krijgener was iemand met dezelfde avond een feesten toen hebben we elkaar apart gezegd niet de drinken enverantwoording (zwaar woord) af te leggen na afloopgeen zware toestanden hooralleen weten dat de ander ook extra met joubezig is, en andersom, en wat extra pb-enik ben vanavond weg,maar verder redelijk vaak thuis,dus als je wilt mag je mij ook pb-enof gewoon iemand die je aanspreekt uit het forumerom vragen!elke stap is er eenen je hebt al advies gevraagddus je weet eigenlijk best wat je wilt,sterkte, moet nu weggroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden