Spring naar bijdragen

advies gezocht

Monstertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vanavond he ik dit forum ontdekt en omdat ik nog niet goed weet hoe het werkt op diverse forums hier een oproepje gezet in de hoop op wijze reacties.Ik ben een 39jarige vrouw met 2 kindjes en pas getrouwd.Mijn drankprobleem is een paar jaar oud,daarvoor blowde ik en ik heb onbewust het een voor het ander ingewissels.
Wat ik zo erg vind is dat ik zoveel actie ondernomen heb,AA,CAD,psycholoog,opname in afkickcentrum,het heeft bij mij steeds paar maanden droog staan opgeleverd.
Twijfel nu aan minderen of stoppen,ik drink alleen s avonds maar veel en snel en ben het heel zat.
Kan er ook niet goed tegen daar ik medicatie heb waarmee het eigenlijk niet mag.
Ben zo gefrustreerd,ik kan niet meer zo.
Door wat ik geleerd heb weet ik dat de drank me moe,labiel,depressief maakt.
Zijn er lotgenoten met tips,alvast bedankt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monstertje ik had al gereageerd bij wie is wie waar je je voorgesteld had maar als je naar ons draadke wilt komen moet je naar ditjes en datjes. Dat staat in de zelfde regel als wie is wie.
Als je daar op klikt zie je de dagdraadjes staan. Als je dan op het draadje gaat staan van vandaag en dat aanklikt dan zie je de nummers van de pagina's. De laatste pagina is de pagina waar net op geschreven is.
Mocht het niet lukken schrijf dan gewoon weer op de draadjes waar je al geschreven heb dan is er vast iemand die je verder kan helpen.
Suc6:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje,

Heel erg bedankt voor je reactie en uitleg.
Voel me erg rot,mijn man is voor een paar dagen in Duitsland en dan wil ik eigenlijk heel veel drinken nu ik geen controle heb.Mijn verstand zegt dat ik er beter aan gedaan heb me hier in te verdiepen de hele avond maar mis het van de wereld zijn.Dit klinkt waarschijnlijk zo stom....sorry.
Ga zo voor mijn doen redelijk nuchter naar boven maar voelt nog raar en niet fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...