lady jane Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Een aanrader om via uitzending gemist eens te kijken als je tijd over hebt.Ned. 2, zondag 31 juli j.l.Hij vertelt op hele begrijpelijke manier, met filmthema's en fragmenten die hijverduidelijkt. Indrukwekkende uitspraken. Over AD gebruik, depressies, dementie, autismeen wat erg belanbgrijk is voor iedereen: mooie uitleg over hoe wij allemaal onze eigenwaarnemingen als DE waarheid zien. Het was een bevestiging voor mij, maar een diehij veel beter uit kan leggen als ik (ik vertel altijd mijn waarheid:D nl. en hij kan de zijne onderbouwen).Veel humor in best zware kost, het is mijn manier van leren, heerlijk!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ben hierin geïnteresseerd! Kun je een link posten, ik heb net op uitzendinggemist gekeken maar denk dat ik niet goed heb gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Anton, de uitzending komt niet op uitzending gemist lees ik, maar er komt eenherhaling op zaterdag 6 augustus om 13.05 uur op Ned. 2het loont erg om m op te nemen als je dan niet kunt kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Jane, bedankt voor de tip! Ik ga zeker kijken. Vond zijn boek erg sterk en informatief om te lezen. Zijn interview bij "God bestaat niet" is ook de moeite waard, hier deel 1: (zijn in totaal 4 delen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden