Spring naar bijdragen

Wat doe je als je "dorst" krijgt?


bolletje

Aanbevolen berichten

Mea wat heel belangrijk is, is dat je zorgt dat je een volle maag hebt. Dat verminderd meestal de trek. Verder veel water of thee drinken zodat je lichaam goed schoon spoelt.

Ook is heel belangrijk dat je je trek meld op de dagdraad, dan deel je en zal je zien dat het bijna altijd minder wordt.

En proberen die trek te accepteren, het hoort nu eenmaal bij a.d.b worden. Verder je zinnen gaan verzetten, je proberen te concentreren op iets wat je graag doet.

Het is veel oefenen en in het begin zal het soms niet lukken maar je zal zien, als je het vol houd, het hoe langer hoe makkelijker wordt. Geloof me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ga ik me zielig voelen en denken dat alles afgepakt is en het leven niets meer waard is en daarna bedenk ik wat allemaal nog wel kan. Alles gewoon dus nog! Maar ik zit nog aan het begin en probeer op die manier nog truucjes toe te passen door mijn gedachten te veranderen in positieve dingen maar eigenlijk zit ik het uit tot de winkels gesloten zijn.

Maar ik heb hier gelezen dat dat steeds gemakkelijker wordt en dat troost me wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...