Gast Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 IN 5 STAPPEN NAAR EEN ONGELUKKIG LEVEN 1 Kijk nors, verveeld en aangeslagen. Maakt iemand daar een opmerking over, zeg dan: “Ja, en het is allemaal jou schuld!” 2 Vertrouw NIEMAND, vooral als dezelfde persoon blijvend aardig tegen u doet: De kans is groot dat diegene van u wil profiteren. 3 Begin aan een willekeurige studie, hobby of baan, maar maak deze NOOIT af. 4 Als mensen spontaan gezellig gaan doen, maak dan kritische opmerkingen over hun uiterlijk, kinderen of levensstijl. Als ze boos worden, antwoord u: “Wat zielig dat je niet tegen een beetje gezonde kritiek kunt!” 5 VERMIJD kinderen, honden en bejaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 En laat dat nu NET alles zijn hoe ik ben.... Hihi, geweldig Buuf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 VM, dan moet jij mijn nieuwe buurvrouw zijn! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 ...................kom ik binnen in motorpak, helm in de hand, handschoenen in de andere hand, zware motorlaarzen...................... "Ben je met de motor?" ... Nee, ik ben met de bus maar ik ben bang voor de buschauffeur................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden