Kristel Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 verdorie, ik had mijn nachtje stappen weer niet onder controle (was wel al enkele maanden geleden dat ik nog onderuit ging), ik maak me zorgen want het is sinds vrijdag geleden en ik heb nog steeds pijn in de hartstreek ... wat kan dit zijn ? Hopelijk een 'eye opener' voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Hoi Kristel, Vaak heeft pijn in de hartstreek te maken met spanningen. Maar je kan een E.C.G. laten maken, als het je erg bang maakt. Hyperventilatie gaat ook erg vaak gepaard met pijn of een drukkend gevoel rond de hartstreek. Ja en drinken is natuurlijk nooit goed voor het hart, daar lijdt het erg onder, maar dat doen andere organen ook hoor.; Toch proberen meer te minderen of helemaal te stoppen. Kom wat meer naar de d.d. zodat je wat meer kwijt kan van je zorgen enz. Suc6 meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristel Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 bedankt... wel, volgende keer vooraleer ik naar een feestje ga kom ik hier wat steun zoeken, misschien kunnen jullie me helpen zodat het niet uit de hand loop met de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden