plof Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Dansen en dansles is leuk. Mooie kleren en schoenen dragen en dansen met vrouwen op schoenen met 8cm hakken. Maar ja, dat is weer een hobby erbij. Kost dus geld en tijd. Plus extra tijd om naar de dansplek te komen. Plus afspreekstress. Daar komt nog bij dat niet elke avond gedanst kan worden voor ontspanning. Helaas ga ik voor één hobby en dat wordt piano spelen. Dansles, duiken, viool spelen. Eventueel paardrijden. Pffffff...., dat is niet op te brengen zo veel. Dus piano. Een heel compleet instrument. Jammer dat ik er niet mee onder mijn arm naar het park kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Helemaal mee eens Ploffie, piano vind ik ook een prachtig instrument, komt alleen veel geluid uit, dat kon ik de buren helaas niet aan doen. Kopen van een elektrische is er ook niet van gekomen, door die andere 'hobby'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Jaaah die is grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden