eva25 Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Lange dagen, moederziel alleenHet lijkt alsof niemand om je geeftOnbewogen, starend naar de klokVragend aan jezelf waarvoor je leeftNiet geslapen, weer een lange nachtWaar is alles toch zo mis gegaan?Duizend vragen, tollend in je hoofdZoekend naar de zin van het bestaanIedereen kan soms Het leven niet meer aanIedereen heeft soms pijnGeef die depressie toch geen kansEr is altijd een weg, altijd een lichtVeeg de tranen nu uit je gezichtWant er komt een momentDat het geluk voor je staatDus hou nog even volAls het nu slecht met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 24 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Een zwarte, donkere hemelgevult met sterren.De één flikkert bescheiden,terwijl een ander brutaal alle aandacht opeist.Iedere ster heeft zijn eigen karakter,ieder heeft zijn eigen verhaal.Misschien een tragedie, wellicht een verhaal vol hoop en liefde.Iedere ster lijkt me wat te vertellen,geintrigeerd ben ik door hun verschijdenheid.Want welk verhaal ook verteld wordt,iedere ster is mooi op zijn eigen manier. Zij zijn degenen, die de duisternis trotseren,Stuk voor stuk staan zij voor kracht.Hun licht weerspiegeld de liefde,de liefde die het donker vervagen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 24 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Ben ik op de vlucht voor het verledenOp de vlucht voor het verdrietSta ik daarom zo moeilijk in het hedenEn zie de goede dingen nietStormen daarom mijn gedachtenEn zie alles zo zwaar inHeb ik daarom van de slapeloze nachtenZodat ik niet kan maken, een nieuw beginWordt het niet tijd dat ik weer ga levenGa genieten van het hedenIs dat niet een veel beter strevenDan te blijven hangen in het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Hallo Eva,Meisje, wat een lang gedicht, wat ben je somber, waar is je licht?Kom op meisje, ook voor jou komt er weer een goede tijd. Blijf schrijven op het forum.Heel veel sterkte en liefs. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Hoi Eva,Wat een mooi maar triest gedicht.Ik stuur je dit :light: in de hoop dat je dit ziet schitteren en naar toe kan leven. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 25 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 hoi ferrymaak je geen zorgen ik heb het niet zelf bedacht ik vond het gewoon een mooi gedichtmaar het slaat wel een beetje op mij maar ik zie het juist niet als somber maar als drive om weer op zoek te gaan naar dat licht.Laat het verleden rusten en kijk vooruit dat uis de boodschap die ik er uit haal.bedankt voor je lieve reactiegr eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Hoi Eva,Veel succes met je zoektocht naar het licht. En als je even de weg kwijt bent, kom die dan hier maar even zoeken. We lichten je wel bij.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden