Zilverlijntje Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Ik heb best lang moeten wachten. Vandaar telegramstijl... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Heb je je eindelijk aan kunnen melden voor de Internetbehandeling Zilverlijntje? Gefeliciteerd! En heel veel succes.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanou Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 Hoelang heb je moeten wachten, ik wacht al meer dan 1 jaar en meld me elke week eens aan, hulp!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 Arme Yanou (is dat een Bretonse naam?)Ik wist niet wie je was, maar zag dat je je hier op het forum al aangemeld hebt op 15 april. Dat is de dag dat ik m'n alcoholloze leven ben begonnen. Maar al zo lang wachten terwijl je je elke week een keer aanmeldt, lijkt mij ook niet helemaal normaal. Misschien een optie om je noodkreet eens naar de moderator te sturen? Die zit dicht bij het Tactus-vuur.Ik weet niet hoor, ik zeg ook maar wat. En anders eens gewoon met Tactus contact opnemen. Iemand zal je toch moeten kunnen informeren. Succes ermee, en laat je nog eens horen...groetjes, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanou Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 Heb je een tip hoe ik sneller met een internet-therapie kan starten?Liefs,***@***.com (emailadres is aangepast door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden